21:02

1403/02/01

کلاهبرداری 35 میلیاردی به بهانه ثبت اختراع بخاری در قم

فرمانده انتظامی استان قم گفت: فردی به بهانه سرمایه گذاری در تجاری سازی نوعی بخاری از 23 نفر 35 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود که با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان دستگیر شد.

به گزارش شهرپردیسان به نقل از سردار “سید محمود میرفیضی” اظهار داشت: در پی وصول 23 فقره شکایت به پلیس آگاهی استان مبنی بر کلاهبرداری از طریق سرمایه گذاری توسط مدعی اختراع و ثبت تولید تجاری نوعی بخاری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان زبده این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: طی تحقیقات از شکات مشخص شد متهم با تبلیغات گسترده در فضای مجازی از طریق مانور متقلبانه اعتماد افراد را با وعده پرداخت سود کلان و شراکت آن ها در زمینه تولید و صادرات محصولات جلب و در مجموع 35 میلیارد ریال دریافت کرده و به کشور ترکیه متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در ادامه کارآگاهان با بررسی های لازم و انجام اقدامات اطلاعاتی سرنخ هایی از حضور متهم در یکی از استان های شمال غربی بدست آورده و با هماهنگی مقام قضائی استان نامبرده را در استان مذکور دستگیر و به قم منتقل کردند.

وی تصریح کرد: متهم در مواجهه با شواهد موجود ضمن اعتراف به اتهام وارده به 5 فقره کلاهبرداری مشابه نیز در سایر شهرها اعتراف که در نهایت به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و در نهایت روانه زندان شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.