15:56

1403/01/30

۳۵۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن در قم افتتاح شد

پروژه ۳۵۲ واحدی طرح نهضت ملی مسکن استان قم در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور استاندار قم افتتاح شد.

به گزارش شهرپردیسان، سید محمد تقی شاهچراغی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم بهره‌برداری از ۳۵۲ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان قم اظهار داشت: مسکن یکی از ضرورت‌ها و نیازهای اولیه انسان‌ها برای زندگی است.

استاندار قم با اشاره به اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن در قم گفت: امیدواریم این طرح با سرعت بیشتری در استان قم مراحل پیشرفت و تکمیل خود را سپری کند و به زودی خانواده‌ها در این واحدها سکونت پیدا کنند.

وی ابراز داشت: تلاش می‌شود تا قیمت تمام شده مسکن در طرح نهضت ملی مسکن کاهش یابد و پیگیری‌هایی در راستای کم کردن میزان اقساط نیز در حال انجام است.

شاهچراغی با بیان اینکه ویلایی سازی نیز در شهرهای اطراف استان قم تصویب و دنبال می‌شود ابراز داشت: به دنبال آن هستیم تا افراد بر اساس شرایط خود، مسکن ویلایی و آپارتمانی را انتخاب کنند.

استاندار قم ابراز داشت: تمام تلاش مسئولان استان بر این امر معروف است تا با هماهنگی و همکاری اقدامات خوبی در راستای مسکن دار شدن افراد انجام دهند.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.