18:13

1403/05/06

بهره برداری از مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان

به گزارش شهرپردیسان، مدير کل نوسازي توسعه و تجهيز مدارس استان در حاشيه اين مراسم به خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت: اين مدرسه با زيربناي 2235 متر مربع و با هزينه اي بالغ بر 3 ميليارد و 400 ميليون تومان پذيراي بيش از 300 دانش آموز است.

آقای پورگلیان با اشاره به افتتاح 17 طرح آموزشي ورزشي و پرورشي از ابتداي سال جاري گفت: تنها در سال جاري 45 هزار متر مربع به فضاي آموزشي استان افزوده شده است.

وی با بيان اينکه در حال حاضر ميانگين سرانه آموزشي کشور 5/2 متر مربع به ازاي هر دانش آموز است افزود: سرانه فضاي آموزشي استان حدودا يک متر پايين تر از ميانگين کشوري است و براي جبران اين کمبود بايد 250 هزار متر مربع فضاي آموزشي جديد در استان ايجاد شود.

مدير کل نوسازي توسعه و تجهيز مدارس قم، در ادامه به بالا بودن ضريب رشد جمعيتي در استان و نياز به حمايت بيشتر خيران مدرسه ساز پرداخت و گفت: در حال حاضر 32 طرح آموزشي ورزشي و پرورشي در سطح استان در حال ساخت است که تا ابتداي سال تحصيلي آينده تمام آنها افتتاح ميشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.