18:53

1403/05/06

دعوت به همکاری در کمیته تربیت‌بدنی قرارگاه کرامت پردیسان

به گزارش شهرپردیسان، جلسات هم‌اندیشی با حضور جمعی از اعضای کمیته تربیت‌بدنی قرارگاه کرامت پردیسان با موضوعات برگزاری و توسعه ورزش همگانی (طرح مرصاد) و مسابقات گل‌کوچک محله‌های پردیسان با حضور سرهنگ محبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) و جمعی از مسئولان مرتبط برگزار شد .

پیگیری مشکلات، نیازها و درخواست‌های فرهنگی ورزشی محله‌های پردیسان از مسئولان مختلف توسط کمیته تربیت‌بدنی قرارگاه کرامت پردیسان همواره انجام می‌شود که تعداد زیادی از این درخواست‌ها به نتیجه رسیده که به اطلاع عزیزان متولی امور فرهنگی ورزشی در محله خواهد رسید .

از کلیه برادران عزیز در رده‌های سنی و تخصص‌های مختلف مرتبط با امور فرهنگی ورزشی به ویژه رسانه، آموزش، مدیریت و برگزاری مسابقات و رویدادهای فرهنگی ورزشی، گزارشگر، خبرنگار ورزشی و… جهت حضور و انجام کار تشکیلاتی در کمیته تربیت‌بدنی قرارگاه کرامت پردیسان دعوت به عمل می‌آید .

افراد علاقه‌مند می‌توانند رزومه خود را جهت بررسی به شماره ۰۹۱۹۰۴۸۵۳۳۹در پیام‌رسان ایتا ارسال نمایند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.