11:22

1403/05/06

دیدار نوروزی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم با امام جمعه پردیسان

به مناسبت فرارسیدن نوروز، مهدی توکلیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم با حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضا حامدی، امام جمعه پردیسان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهرپردیسان، به مناسبت فرارسیدن نوروز، مهدی توکلیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم با حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضا حامدی، امام جمعه پردیسان دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم در این دیدار گزارشی از اقدامات و پیگیری های انجام شده توسط اداره کل کتابخانه های عمومی استان پس از آخرین جلسه شورای اداری استان در پردیسان و پیرامون راه اندازی کتابخانه در پردیسان ارائه کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حامدی نیز در این دیدار با تاکید بر اهمیت خدمت در استان قم گفت: قم شهری استثنایی در دنیاست اول به جهت حضورحرم حضرت معصومه (س) که در بین اهل بیت (ع) ویژه است، همچنین مسجد مقدس جمکران که به دستور امام زمان (ع) ساخته شده است و مدیریت حوزه های علمیه و جامعه المصطفی که نمایندگان آن در بسیاری از نقاط جهان در حال تبلیغ اسلام هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.