12:15

1403/05/06

فراخوان دعوت به همکاری مدرس حق‌التدریس دروس گروه معارف اسلامی در دانشگاه جامع علمی کاربردی

به گزارش شهرپردیسان، دانشگاه جامع علمی کاربردی به منظور شناسائی و تأمین مدرسان دروس معارف اسلامی از بین متقاضیان واجد شرایط به شرح متن فراخوان زیر برای تدریس در این دانشگاه، متناسب با ظرفیت ها و عناوین دروس اعلام شده  دعوت به همکاری می نماید.

 متقاضیان در صورت دارا بودن شرایط اولیه و با اطلاع از عناوین درس های مورد نیاز استان / شهر ذیر ربط می توانند از تاریخ 20 تا 31 اردیبهشت سال 98 با مراجعه به سامانه آموزشی دانشگاه )سجاد( به نشانی https://eduold.uast.ac.ir/   نسبت به ثبت تقاضای تدریس خود اقدام نمایند.

  شرکت در این فراخوان هیچگونه تعهد استخدامی و یا جذب برای این دانشگاه در پی نخواهد داشت و متقاضیانی که صلاحیت تدریسایشان به تایید کمیته معارف اسلامی دانشگاه برسد؛ پس از صدور رأی هیأت اجرایی جذب دانشگاه و کد مدرسی، مجاز به همکاری با مراکزآموزش علمی کاربردی استان انتخابی در فراخوان در قالب قرارداد حق التدریس خواهند بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.