13:27

1403/05/06

پیش بینی ساخت 100 کلاس جدید در منطقه پردیسان قم تا پایان سال

مدیرکل نوسازی مدارس استان قم از برنامه ریزی برای تکمیل و تحویل حدود 100 کلاس درس به دانش آموزان منطقه پردیسان در سال جاری خبر داد.

 

به گزارش شهرپردیسان، احمدرضا اجتهادی در حاشیه بازدید میدانی از پروژه های آموزشی در دست احداث در منطقه پردیسان قم اظهار کرد: مدرسه خیّری حضرت امام رضا (ع) (استاد)، مدرسه خیری درودیان محله 8، مدرسه محله 7 پردیسان، مدرسه پیش حوزوی مشکات، مدرسه خیّری زیرک، مدرسه خیری حاج علی ایزدیان و دو مدرسه از مجتمع های آموزشی، تربیتی و ورزشی آزمون از جمله پروژه هایی هستند که به لطف و یاری خدا تا پایان سال 1402 تحویل اداره کل آموزش و پرورش استان خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد برخی از این پروژه ها تا پایان شش ماه نخست امسال و آغاز سال تحصیلی 1403-1402 آماده بهره برداری شود.

اجتهادی در ادامه خاطر نشان کرد: البته برخی دیگر از پروژه های آموزشی در دست اقدام در منطقه پردیسان مانند هنرستان حضرت امیرالمؤمنین (ع) (اسماعیلی نظر) نیز در حال تکمیل هستند که پیش بینی می شود در سال 1403 تقدیم دانش آموزان قمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.