08:25

1403/05/06

آغاز ساخت مسکن در پردیسان؛ بزودی

شهرپردیسان/ مدیرکل راه و شهرسازی استان قم از آغاز ساخت مسکن در قالب طرح اقدام ملی به زودی در پردیسان خبرداد.

به گزارش شهرپردیسان، آقاي صبوري در نشست با خبرنگاران گفت: طرح اقدام ملي ازطرح هاي وزارت راه و شهرسازي براي ساخت مسکن در سراسر کشور است که مرحله اول آن در استان قم با ساخت 200 واحد براي دهک هاي کم درآمد آغاز خواهد شد.

 

مديرکل راه و شهرسازي استان قم  افزود: تامين زمين اين واحدها با راه و شهرسازي و ساخت آن با بنياد مسکن انقلاب اسلامي است که به اين منظور يک هکتار زمين در اختيار اين بنياد قرار گرفته است.

 

وي همچنين از طرح ساخت مسکن مشارکتي نيز خبر داد و گفت: در اين طرح که توسط انبوه سازان انجام ميشود 700 واحد احداث خواهد شد.

 

مديرکل راه و شهرسازي خاطرنشان کرد: 200 واحد مسکوني مهر با قيمانده از سهميه 45 هزار واحدي قم نيز تا پايان آبان واگذار و پرونده مسکن مهر در استان بسته خواهد شد.

 

آقاي صبوري با اشاره به اجراي طرح بازآفريني در محلات قم گفت: قرار است در برنامه اي 5 ساله اي 23 محله قم ساماندهي شوند.

 

وي گفت: تاکنون طرح بهسازي و ساماندهي محلاتي مانند ميدان مير،چهل اختران و باغ پنبه، انجام شده که رضايت مردم را در پي داشته است.

 

مديرکل راه و شهرسازي استان افزود: 4 هزار هکتار از شهر 12 هزار هکتاري قم در بافت فرسوده و نيازمند بازآفريني است.

 
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.