07:34

1403/05/06

آمادگی شهرداری پردیسان برای مساعدت در صدور پایان کار مجتمع‌ها

شهردار پردیسان از آمادگی کامل شهرداری این منطقه برای مساعدت نسبت به صدور پایان کار مجتمع‌ها به شرطی که مسائل فنی رعایت شده باشد خبر دارد.

علیرضا مظفری در گفت و گو با کمیته رسانه قرارگاه کرامت گفت: به منظور رفاه حال شهروندان عزیز پردیسانی، شهرداری آمادگی دارد تا برای صدور پایان کار مجتمع‌ها جلساتی را با مسئولان مجتمع‌ها برگزار کرده و با مساعدت نسبت به تمامی موارد اقدام کند.

وی ادامه داد: چنانچه مسائل فنی مانند تأییدیه آسانسور و آتش‌نشانی حل شده باشد در باقی موارد مانند محصور کردن ساختمان‌ها که جزو الزامات پایان کار می‌باشد شهرداری می‌تواند مساعدت کرده و با جداکننده‌هایی به غیر از دیوار با مسئولان مجتمع‌ها همراهی کند.

شهردار پردیسان بیان کرد: در خصوص بدهی‌های مجتمع‌ها شهرداری آمادگی کامل را برای تقسیط بدهی‌ها دارد و حتی شهرداری آمادگی دارد عوارض نوسازی مجتمع‌ها را تا پایان سال تقسیط کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.