08:50

1403/05/06

افزایش سرعت عمل دستگاه ها برای رفع مشکلات پردیسان

استاندار قم با انتقاد از کندی روند پیگیری مصوبات مربوط به پردیسان، گفت: دستگاه ها باید با تمام توان و سرعت بیشتری به دنبال عملیاتی کردن مصوبات و تصمیمات اتخاذ شده برای این منطقه باشند.

به گزارش شهرپردیسان به نقل از استانداری قم، سید محمد تقی شاهچراغی در جلسه بررسی روند اجرای مصوبات پردیسان گفت: پیگیری مصوبات مربوط به این منطقه عقب تر از برنامه زمانی پیش بینی شده  است.

وی افزود: توضیحات و اقدامات مدیران قابل قبول نیست و باید تا یک ماه آینده با جمع بندی کامل، به صورت عملیاتی و اجرایی و با دست پر مسائل و مشکلات منطقه پردیسان قم را رفع و رجوع کنند.

شاهچراغی اضافه کرد: در مدت یک ماه آینده باید کار عملیاتی انجام شود و مردم نتیجه اقدامات را ببینند و نه اینکه مسائل در حد کاغذ و مصوبه باقی بماند.

استاندار قم با بیان این که کندی روند اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری پذیرفتنی نیست گفت: مدیران دستگاه های متولی تا زمان تعیین تکلیف نهایی  و رفع مشکلات مردم باید مصوبات را پیگیری کنند.

رفع مشکل کمبود نانوایی در منطقه پردیسان، تعیین تکلیف 8 قطعه زمین برای ساخت زمین های ورزشی، کمبود کلاس درس و هنرستان فنی وحرفه ای ، آسفالت معابر شهرک پردیسان و تعیین تکلیف فعالیت مشاوران املاک بدون پروانه و مجوز که باعث افزایش دلال بازی و رشد قیمت مسکن و زمین در این منطقه شده اند  از مهمترین مسائل و مشکلاتی است که در دست پیگیری و بررسی قرار دارد.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.