07:08

1403/05/06

بازدید مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم از مساجد پردیسان

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم همراه با جمعی از کارشناسان تخصصی از فضاهای پیشنهادی جهت راه اندازی کتابخانه در دو مسجد امام سجاد (ع) و امام موسی کاظم (ع) در منطقه پردیسان بازدید کرد.

به گزارش شهرپردیسان، در پی حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در نماز جمعه پردیسان و درخواست تعدادی از ائمه جمعه مبنی بر راه اندازی کتابخانه عمومی در برخی از مساجد پردیسان، مهدی توکلیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم همراه با جمعی از کارشناسان تخصصی از فضاهای پیشنهادی جهت راه اندازی کتابخانه در دو مسجد امام سجاد (ع) و امام موسی کاظم (ع) در منطقه پردیسان بازدید کرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم در پایان این بازدید ها گفت: ایجاد کتابخانه عمومی در پردیسان یکی از مطالبات به حق مردم پردیسان، استاندار فرهنگ دوست و مجموعه کتابخانه های عمومی است که در سال های گذشته نیز با جدیت دنبال شده است.

وی در ادامه افزود: در این دو بازدید میدانی که با حضور کارشناسان تخصصی حوزه های مختلف انجام شد، فضاهای پیشنهادی مساجد از جنبه های مختلف بررسی خواهد شد و در صورت امکان، کتابخانه عمومی در این فضاها راه اندازی می شود.

توکلیان تاکید کرد: همانطور که پیش از این نیز گفته شده است، ایجاد کتابخانه عمومی در پردیسان نیازمند مشارکت و همراهی دستگاه های اجرایی، مردم و خیرین کتابخانه ساز است و امیدواریم در آینده ای نزدیک برطرف شدن دغدغه های فرهنگی مردم پردیسان باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.