07:22

1403/05/06

برپایی ایستگاه فرهنگی شهدای خدمت در مجتمع گردشگری مهتاب

به گزارش پایگاه خبری شهر پردیسان،‌ جلیل بزرگی در گفتگو با خبرنگاران و اصحاب رسانه قم با تسلیت شهادت مظلومانه آیت الله رئیسی و همراهانشان گفت: آیت الله رئیسی در طول سه سال فعالیت از عمر دولت خدمات شایسته ای انجام دادند و مردم قدرشناس نیز با تشییع باشکوه از این خدمات به ویژه تشکر کردند.

مدیر رستوران بزرگی با اشاره به حرکت خیل عظیم مشتاقان زیارت امام خمینی(ره) در ایام چهاردهم و پانزدهم از اتوبان قم-تهران عنوان کرد: آیت الله رئیسی بعنوان شاگرد مکتب امام راحل و مقام معظم رهبری می باشند که به همین منظور بخش خصوصی که همیشه در عرصه های فرهنگی پیش قدم بوده است اینبار هم سعی در ایجاد برگزاری فضای سوگواری و بیان دستاوردهای دولت سیزدهم و انقلاب اسلامی می باشد.

وی ادامه داد: بنده بعنوان یکی از خادمان گردشگری استان در مجتمع توریستی مهتاب تصمیم گرفتم که با برپایی ایستگاه صلواتی و تشریح دستاوردهای دولت سیزدهم دین خودم را به آیت الله رییسی و همراهان شهیدشان ادا کنم و قدم کوچکی در راستای جهاد تبیین بردارم.آقا کوچکی افزود: ایستگاه صلواتی و فرهنگی از امروز ۴ خرداد ماه تا رحلت امام راحل و قیام خونین مردم قم در ۱۵ خرداد ادامه دارد و از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ پذیرایی انجام می شود.

لازم به ذکر است برپایی ایستگاه مردمی و فرهنگی تشریح دستاوردهای دولت سیزدهم با حواشی از سوی برخی از افراد در مجتمع مهتاب روبرو بود که با ورود نیروی انتظامی به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.