05:29

1403/05/06

جلسه پرسش و پاسخ دکتر امیرآبادی با اهالی پردیسان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری شهرپردیسان، دکتر امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با حضور در مهدیه خیابان البرز پردیسان ضمن گفت و گو با اهالی این منطقه به سؤالات آنان پاسخ داد.

اقدامات صورت گرفته برای رفع مشکلات معیشتی مردم، بحث شفاف‌سازی در مجلس، رتبه‌بندی معلمان و مشکلات پردیسان برخی از مسائل مطرح‌شده در این جلسه بود.

دکتر امیرآبادی در پاسخ به سؤال خبرنگار پایگاه خبری شهرپردیسان در خصوص پیاده‌روهای خاکی پردیسان گفت: امسال بودجه‌ای برای قیر در نظر گرفته شده است و پیگیر هستیم که بخشی از این بودجه به این موضوع اختصاص یابد و مسکن و شهرسازی آن را در اختیار شهرداری‌ها قرار دهد.

وی همچنین درخصوص سؤالی درباره افزایش اجاره‌بها در پردیسان گفت: برای رفع مشکل افزایش بی‌رویه اجاره‌بها، قانون ساماندهی اجاره‌بهای مسکن هفته گذشته در مجلس تصویب شده است. مجلس کنونی انصافاً قوانینی را تصویب کرده است که فضای مجلس‌های قبلی اجازه آن را نمی‌داد. قانون مالیات بر خانه‌های خالی، مالیات بر عایدی سرمایه، قانون بهبود فضای کسب‌وکار و حذف امضاهای طلایی ازجمله اقداماتی مؤثری هستند که در این مجلس صورت گرفته است.

نماینده مردم قم در پاسخ به درخواست خبرنگار پایگاه خبری شهرپردیسان در خصوص پیگیری مشکلات بلوار مکیان پردیسان و روشنایی این بلوار قول دادند پس از این جلسه از این بلوار بازدید کنند.

نویسنده: سلمان میرزایی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.