07:29

1403/05/06

«روشنایی کافی معابر» خواسته به‌حق مردم پردیسان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهرپردیسان، یکی از عوامل تشدیدکننده تصادفات و بسیاری از معضلات اجتماعی در برخی محلات پردیسان کمبود و عدم روشنایی کافی خیابان‌های این منطقه از شهر مقدس قم است.

بخشی از خیابان‌های شهید مکیان، شجاعت و … در تاریکی مطلق به سر می‌برد. تنها نیمی از ظرفیت روشنایی بلوار امام علی (ع) فعال است و این تاریکی‌ها مشکلات بسیاری را در این منطقه ایجاد کرده است.

محمد مهری مدیر امور نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه شرکت توزیع برق قم در گفتگویی در پاسخ به این سؤال که چرا تاریکی برخی از معابر قم طولانی می‌شود اظهار داشت: این مسئله به خاطر کمبود تجهیزات و مشکل بودجه است و در خرید تجهیزات جدید با مشکل روبرو هستیم. البته پیگیر هستیم مسائل مالی و بودجه را حل کنیم و تجهیزات جدید را خریداری کنیم تا دغدغه به‌حق مردم برای تأمین روشنایی معابر را حل کنیم.

همچنین یوسف صادقی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم چهارشنبه گذشته در گفت و گویی از تهیه برخی تجهیزات جدید و رفع مشکل تاریکی‌ها تا اوایل سال آینده خبر داد و گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده در هفته گذشته و با عقد قراردادی تهیه حدود ۱۰۰ کیلومتر کابل انشعاب در دستور کار قرار گفت که امروز (۱۹ بهمن‌ماه)، ۴۰ کیلومتر کابل تک فاز و سه فاز انشعاب برق وارد انبار شرکت شد که با در نظر گرفتن اولویت تاریخ ثبت درخواست، در تلاش هستیم با سرعت مشکلات نصب انشعابات متقاضیان برق را حل کنیم.

وی رفع خاموشی‌های معابر شهری را مهم دانست و بیان کرد: به دنبال پایش و رصد انجام‌شده و با هدف افزایش ایمنی و رضایت شهروندان، خاموشی‌های معابر سطح شهر که تعدادی حدود هشت هزار مورد است، فعلاً با تحویل ۲۰۰۰ لامپ و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده رفع و بهسازی می‌شود.

امیدواریم با تلاش مسئولان شرکت نیروی برق استان به زودی مشکل تاریکی معابر پردیسان رفع شود و البته از همشهری‌های عزیز تقاضا داریم در حال حاضر که عملیات نصب چراغ‌های برق در سطح استان شروع شده است با اطلاع‌رسانی خاموشی‌های معابر این منطقه به شرکت برق و مطالبه این موضوع از مسئولان، به رفع این مشکل مهم و اساسی کمک کنند.

سامانه ۱۲۱ پل ارتباطی بین مردم و شرکت توزیع نیروی برق استان قم است و شهروندان می‌توانند گزارشات تاریکی معابر را به این سامانه اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.