04:38

1403/05/06

طرح بهسازی محور پردیسان – ورجان قم به بهره برداری رسید

شهرپردیسان/ رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم گفت: طرح بهسازی هفت و نیم کیلومتر از محور پردیسان – ورجان این استان به بهره برداری رسید.

به گزارش شهرپردیسان به نقل از ایرنا، محمدرضا زیدآبادی روز یکشنبه در گفت و گویی، افزود: طرح بهسازی جاده پردیسان – ورجان با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال در راستای ارتقای سطح ایمنی و تسهیل ترافیک در مهمترین محور منطقه ییلاقی استان اجرا شد.

وی با بیان اینکه عرض متوسط طرح هفت متر می‌باشد، اضافه کرد: هزینه اجرای بهسازی محور پردیسان – ورجان از محل اعتبارات استانی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تامین شده است.

وی بازه زمانی اجرای طرح را ۶ ماهه عنوان و بیان کرد: از آنجا که محور پردیسان – ورجان مهم‌ترین محور منطقه ییلاقی استان می‌باشد و غالباً در روزهای تعطیل و پایان هفته شاهد ترافیک چشمگیری است، اجرای طرح بهسازی آن بدون اعمال انسداد ترافیکی و مطابق آیین نامه‌های ایمنی و حداکثری استانداردهای موجود در دستور کار قرار گرفت.

زیدآبادی اجرای طرح بهسازی مذکور را شامل درزگیری، لکه گیری و روکش آسفالت دانست و خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده امیدواریم طرح بهسازی در سه و نیم کیلومتر باقیمانده این محور مهم ییلاقی استان نیز اجرایی شود.

طول محور پردیسان – ورجان ۱۱ کیلومتر می‌باشد. ورجان از روستاهای بخش کهک قم می‌باشد. بخش کهک از بخش های پنجگانه استان محسوب می شود که تا مرکز شهر قم حدود ۳۰ کیلومتر فاصله دارد.

پردیسان در منطقه هشتم شهرداری و در جنوب غربی شهر قم واقع شده است، این منطقه در سال ۱۳۷۷ توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت تاسیس و در سال ۱۳۹۰ به یکی از مناطق شهرداری قم تبدیل شد.

لینک خبر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.