07:30

1403/05/06

قم میزبان هفت شهید گمنام

پردیسان/ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قم از برگزاری آیین تشییع و خاکسپاری هفت شهید گمنام دوران دفاع مقدس در چهار نقطه این استان خبر داد.

به گزارش شهرپردیسان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام علی لقمانپور در گفت وگویی اظهار کرد: مراسم باشکوه تشییع این شهدای گرانقدر و بی نشان دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به محل خاکسپاری شهدا افزود: تیپ ۸۳ طلاب رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع)، مرکز آموزشی فرهنگی یاوران مهدی (عج) و پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) هر یک میزبان دو شهید گمنام و پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان قم نیز میزبان یک شهید بی نشان هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم تصریح کرد: طی روزهای گذشته جلسات هماهنگی لازم با مراکز فوق برگزار شده و نام عملیات و محل تفحص شهدا و نیز جزییات برگزاری مراسم تشییع طی روزهای آینده و پس از برگزاری جلسات مربوطه در سطح استان، اعلام خواهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.