04:57

1403/05/06

نشست علمي- تخصصي «بررسی روش های انتقال مفاهیم دینی به دانش اموزان» برگزار خواهد شد

پردیسان/ گروه علوم تربیتی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با همكاري گروه تربیت اسلامی دانشگاه فرهنگیان نشست علمي- تخصصي «بررسی روش های انتقال مفاهیم دینی به دانش آموزان» را برگزار مي‌كنند.

به گزارش شهرپردیسان به نقل از روابط عمومي پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، اين نشست با هدف بررسی مشکلات اموزش دینی به دانش آموزان ویافتن راهی مناسب برای انتقال مفاهیم دینی به آنان برگزار خواهد شد و طي آن تني چند از صاحب نظران حوزوي و دانشگاهي در عرصه علوم انساني به بحث و تبادل نظر مي پردازند.

محورهای این نشست شامل: بررسی مشکلات موجود در زمینه آموزش مفاهیم دینی، بررسی سیره تربیتی ائمه معصومین وچگونگی به کاربستن آن ها درآموزش و بررسی چگونگی نهادینه وکاربردی کردن اموزش های دینی است

نشست علمي- تخصصي «بررسی روش های انتقال مفاهیم دینی به دانش آموزان» با سخنراني دكتر طیبه شمسایی عضو هیئت علمی و مدیر گروه تربیت اسلامی دانشگاه فرهنگیان از ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز دوشنبه دهم تیر سال جاری در اتاق جلسات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، واقع در قم، پردیسان، میدان علوم  برگزار خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.