08:09

1403/05/06

پیگیری ساخت کتابخانه عمومی پردیسان در دیدار با مدیرکل ارشاد استان قم

شهرپردیسان: اعضای قرارگاه مردمی کرامت پردیسان به منظور پیگیری مصوبات سفر آقای استاندار به پردیسان، در خصوص زمین‌های فرهنگی پردیسان و به ویژه ساخت کتابخانه عمومی در این شهرک با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش پایگاه خبری شهرپردیسان، در ابتدای این جلسه امیرعلی عموزاد به فرایند ساخت کتابخانه از جمله نیازسنجی توسط انجمن کتابخانه‌های استان، مشخص شدن زمین فرهنگی، تأمین اعتبار و ساخت آن توسط اداره کل ارشاد اشاره کرد و گفت: پس از ساخت کتابخانه توسط اداره کل ارشاد، کتابخانه به منظور بهره‌برداری به اداره کل کتابخانه‌های عمومی تحویل داده می‌شود.

مدیر کل ارشاد استان قم بیان کرد: با توجه به گستردگی پردیسان و همچنین نیاز اهالی این شهرک، بیش از یک کتابخانه برای پردیسان نیاز است که باید با مطالعه‌ی دقیق محلات ، این نیاز برطرف گردد.

همچنین در این جلسه، علی طاعتی دبیر قرارگاه مردمی کرامت پردیسان با بیان اینکه جلسه انجمن کتابخانه‌ها تشکیل و نیاز پردیسان به کتابخانه به تصویب رسیده است گفت: 10 زمین فرهنگی در پردیسان مشخص شده است که لازم است با هماهنگی اداره کل ارشاد روال قانونی برای دریافت زمین‌ها اجرا شود.

وی با اشاره به وجود خیرینی که قصد ورود به مسائل فرهنگی دارند اما زیرساخت لازم را مساعد نمی‌بینند ادامه داد: معتقدیم که باید از ظرفیت‌های مردمی برای ساخت کتابخانه و مجتمع‌های فرهنگی استفاده شود که لازم است زمین‌های فرهنگی از سوی اداره کل تملک شده و در اختیار این افراد برای ساخت قرار بگیرد.

پیگیری ساخت کتابخانه عمومی در پردیسان از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حمایت از گروه‌های مردمی که قصد دارند در پردیسان کار فرهنگی انجام دهند از موارد مورد تأکید در این جلسه بود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.