20:38

1403/02/11

امام جمعه پردیسان: راه حل مشکلات کشور وحدت کلمه است

حجت الاسلام و المسلمین حامدی، امام جمعه پردیسان در خطبه‌های عید سعید فطر پردیسان با اشاره به اینکه ماه رمضان زمینه تقرب جامعه به خدا را فراهم کرده است گفت: باید همه به وظیفه خود، یعنی وحدت ملی و اتحاد بین مردم و مسئولین پایبند باشیم و جلوی نفرت‌پراکنی را بگیریم. راه حل مشکلات کشور اتحاد و وحدت است.

به گزارش شهرپردیسان، حجت الاسلام و المسلمین حامدی، امام جمعه پردیسان در خطبه‌های عید سعید فطر پردیسان با اشاره به اینکه ماه رمضان زمینه تقرب جامعه به خدا را فراهم کرده است گفت: باید همه به وظیفه خود، یعنی وحدت ملی و اتحاد بین مردم و مسئولین پایبند باشیم و جلوی نفرت‌پراکنی را بگیریم. راه حل مشکلات کشور اتحاد و وحدت است.

حجت الاسلام حامدی با تأکید بر اینکه کشورهای اسلامی قاعده عدم تعاون بر اثم و عدوان را رعایت نمی‌کنند گفت: دستور خدا مبنی بر همکاری نکردن با دشمن زمین مانده. کشورهایی مثل عربستان، ترکیه، بحرین، اردن، مصر، امارات، جیبوتی، مغرب، موریتانی و.. دارند شریان‌های حیاتی رژیم صهیونیستی را حفظ میکنند. این مسئله قطعا یکی از غصه‌های رسول خداست. ما با پدیده صهیونیست‌های مسلمان مواجه هستیم. مسلمانهایی که به مردم غزه کمک نمی‌کنند و مایه سرافکندگی امت اسلام هستند. باید این خیانت‌ها را برای دنیا تبیین کنیم و آبروی اینها را ببریم.

وی با تأکید بر لزوم تنبیه عوامل تحریک‌کننده به حملات ترویستی داخل کشور گفت: ما با خانواده‌های شهدای حملات اخیر تروریستی همدردی می‌کنیم. دیروز تعدادی از عزیزان نیروی انتظامی به دست ایادی رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند. نیروهای امنیتی ما باید به این حملات با رویکردی جدید متناسب با وضع موجود و به شکل متناسب پاسخ دهند. پاسخ اصلی را باید به کسانی داد که با سخنان بیجا و حرف‌های مسموم زمینه این جنایتها را فراهم می‌کنند. اینها سزاوارترند به برخورد. قطعا در تمام این‌ خونها شریک و دخیل‌اند و حتی میتوان گفت مسئولیت این خونها به گردن اینهاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.