15:54

1403/02/08

دیدار نوروزی اعضای شورای اسلامی شهر قم با امام جمعه پردیسان

اعضای شورای اسلامی شهر قم با حضور در مصلی نماز جمعه شهر پردیسان با امام جمعه پردیسان دیدار و گفت و گو کردند.

 

 

به گزارش پایگاه خبری شهرپردیسان، در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین حامدی امام جمعه پردیسان ضمن خیر مقدم و تبریک حلول سال نو، از زحمات و تلاش‌های همه اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار قم و همچنین شهردار پردیسان برای مدیریت شهری و رفع مشکلات شهر قدردانی کرد.

وی بیان کرد: با مقایسه شهر قم با شهرهای دیگر می‌توان اذعان داشت که شهر قم از نظر نظافت و مبلمان شهری و راه‌های ارتباطی یکی از بهترین شهرهای کشور است که نتیجه تلاش شهرداری و حمایت شورای شهر است و مردم نیز این خدمات را می‌بینند و قدردان هستند.

در ادامه جلسه، دکتر محرری رئیس شورای اسلامی شهر قم به برنامه‌های اعضای شورای شهر در بازدید از مراکز فعال در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: اقدامات بسیار خوبی در ایام نوروز و در طول ایام سال  برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران کریمه اهل‌بیت (س) توسط شهرداری انجام شده است.

وی ادامه داد: در بازگشایی پروژه‌های شهری شاهدیم تا زمانی که پروژه کاملاً تکمیل نشده باشد افتتاح نمی‌شود که نیاز است از شهردار و عوامل شهرداری قم تشکر کنیم و در تلاش هستیم تا جایی که قانون اجازه می‌دهد ثبات مدیریت شهری حفظ شود.

در پایان این جلسه، علیرضا مظفری شهردار پردیسان با بیان اینکه نماز جمعه پردیسان چهارمین نماز جمعه کشور از نظر حضور نمازگزار است گفت: تکمیل بنای نماز جمعه پردیسان به کمک ویژه مسئولان کشوری و استانی و همچنین شهرداری قم نیازمند است و امیدواریم در سال جدید نگاهی ویژه به تکمیل مصلی پردیسان در شورای اسلامی شهر و شهرداری صورت پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.