11:45

1403/02/08

۱۵۵۰۰ واحد مسکونی پردیسان قم پایان کار ندارند/مسکن‌های مهر همچنان بلاتکلیف در پایان کار

مدیر منطقه هشت شهرداری قم گفت: ۱۵ هزار و ۵۰۰ واحد آپارتمانی در اتحادیه‌های مختلف تعاونی‌ها ازجمله مسکن مهر هنوز پایان کار ندارند.

به گزارش شهرپردیسان، علیرضا مظفری با اشاره به اهمیت تعیین تکلیف ساختمان‌های بدون پایان کار در پردیسان اظهار کرد: بسیاری از مجتمع‌های مسکونی در این منطقه دارای پایان کار نبودند که مقرر شد شرایط برای صدور پایان کار مساعد شود و مسائل فنی ازجمله تأییدیه آسانسور و آتش‌نشانی مورد توجه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در اتحادیه تعاونی مسکن مهر ۱۵ هزار و ۵۰۰ واحد آپارتمانی هنوز پایان کار ندارند که دسترسی به سند مالکیت که برای مالکان بسیار مهم است در صورت نداشتن پایان کار امکان‌پذیر نیست افزود: با برگزاری جلسه‌ای با نماینده آن‌ها فضایی در اختیارشان قرار داده شد تا بتوانند صدور پایان کار را تسریع بخشند.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم خاطرنشان کرد: پروانه‌های صادر شده در این منطقه طی هشت ماه سال، ۱۶۸ مورد و تعداد گواهی عدم خلاف صادر شده ۲۰۷ مورد و تعداد استعلام انجام شده برای بانک‌ها و مراکز ۱۱۶۵ مورد بوده است.

 مظفری ادامه داد: ۴۱۰۰ واحد پروانه برای طرح مسکن ملی و ۲۰ هزار و ۵۰۰ واحد پیش‌نویس صادره شده که در حال تبدیل به پروانه است.

 وی عنوان کرد: سه پروژه نهضت مسکن ملی وجود دارد که در حال ساخت بوده و بعضی از قبل به‌عنوان مسکن مهر ساخته‌شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.