18:18

1403/02/07

شهرداری ۴۵۰ میلیارد تومان پروژه در پردیسان اجرا کرده است

رمضانی شهرپردیسان

به گزارش شهرپردیسان، محمد رمضانی با اشاره به کمبود برخی زیرساخت‌های شهری در پردیسان علی‌رغم چندین سال تلاش مجموعه شهرداری قم، اظهار داشت: دولت پردیسان را احداث کرد و از ابتدا قرار بود یک شهر جدید باشد اما با الصاق این منطقه به شهر قم عملاً مسئولیت اداره این منطقه و خدمات‌رسانی در آن بدون هیچ پیوستی به شهرداری قم واگذار شد.

سرپرست شهرداری منطقه هشت قم افزود: در مقطعی دولت با شهرداری تفاهم کردند که پردیسان را در قبال حمایت‌هایی به شهرداری واگذار کنند.

رمضانی اضافه کرد: شهرداری این منطقه را اداره و در آن هزینه کرد اما طرف مقابل یعنی راه و شهرسازی به بسیاری از تعهداتش در این زمینه عمل نکرد.

وی با اشاره به اینکه هزینه‌های تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز پردیسان بار مضاعفی بر دوش شهرداری قم شده، گفت: از سال ۸۹ تا آغاز سال ۹۹ شهرداری قم حدود ۴۵۰ میلیارد تومان در پردیسان پروژه اجرا کرده درحالیکه درآمدی که از این منطقه حاصل کرده به صد میلیارد تومان نرسیده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.