07:56

1403/02/30

آمادگی شهرداری پردیسان در تاسوعا و عاشورای حسینی

به گزارش شهرپردیسان، ابوالفضل مستقیمی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شهرداری منطقه هشت برای استقبال از ماه محرم اظهار کرد: همزمان با آغاز ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین، میادین و بلوارهای منطقه سیاه پوش شده و نیروهای ستادی و خدماتی منطقه آماده خدمت رسانی به عزاداران حسینی در این ایام به ویژه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی هستند.

وی با اشاره به سیاه پوش شدن میادین و بلوارهایی از جمله غدیر، فداییان اسلام، امام صادق و دانشگاه گفت: پرچم های سیاه، سبز و قرمز در ابعاد مختلف در نقاط مختلف سطح منطقه نصب شده است.

شهردار منطقه هشت یادآور شد: استقرار اکیپ های خدماتی و اطلاع رسانی در پارکینگ شرقی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام  الله علیها برای خدمت رسانی به زائران و عزاداران حسینی در تاسوعا و عاشورای حسینی از دیگر اقدامات این منطقه است و ۵۰ نیروی خدماتی در هر شیفت حضور داشته و در ستاد مشغول به فعالیت و خدمات رسانی هستند.

وی با اشاره به صدور مجوز ۲۱ ایستگاه صلواتی در سطح منطقه پردیسان در این ایام بیان کرد: حدودا در هر روز شاهد برپایی ۲۰ ایستگاه صلواتی خودجوش نیز هستیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.