02:19

1403/02/08

امام جمعه موقت پردیسان: ثمرات دیپلماسی فعال باید در بهبود وضعیت اقتصادی مردم دیده شود

به گزارش شهرپردیسان، حجت الاسلام و المسلمین غفوری، امام جمعه موقت پردیسان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مورخ ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ با اشاره به دیپلماسی فعال دولت در کشورهای منطقه گفت: ارتباط با دول خارجی در دولت جناب آقای رئیسی به تدریج به بار می‌نشیند و این مراودات و تعاملات جایگاه جمهوری اسلامی را تأثیرگذار کرده و سطح آن را بالا برده است.

 

وی با بیان اینکه برداشتن نگاه از غرب که آنها جز دشمنی با ما نکرده‌اند و نگاه به کشورهای منطقه و پیرامونی و قدرتهای آسیایی و تلاش برای تقویت جبهه مقاومت از دستاوردهای دولت فعلی است گفت: سفر اخیر آقای رئیسی جشن پیروزی سوریه و جبهه مقاومت در مقابل آمریکا و تمام جبهه انحراف در غرب آسیا بود. ان شا الله شاهد همین پیروزی در یمن و دیگر عرصه‌های مقاومت اسلامی باشیم.

 

خطیب پردیسان گفت: آنها نیرویی که چند دهه تربیت کرده بودند در سوریه به صحنه آوردند. این کار منجر به این شد که جبهه مقاومت روز به روز تقویت شود. امروز رژیم صهیونیستی حتی حریف کرانه باختری و نوار غزه هم نمیشود. آنها اصلا آمادگی برای مقابله با حزب‌الله را ندارند.

 

حجت الاسلام و المسلمین غفوری تأکید کرد: مردم شریف و مجاهد ما که در عرصه مقابله با دشمن نشان داده‌اند که ایستادگی آنها زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی عصر است. آنها از مجموعه دستگاه دیپلماسی توقع دارند با توجه به شرایط معیشتی دشواری که برای اقشار مختلف جامعه پیش آمده است، آثار تلاشهای مسئولان را در عرصه‌های اقتصادی ببینند و نمایندگی‌های اقتصادی ما در سایر کشورها فعال شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.