13:39

1403/02/08

امام جمعه موقت پردیسان: منتخبان مجلس باید امانت‌دار و کاربلد باشند

به گزارش شهرپردیسان، حجت الاسلام و المسلمین همتیان، امام جمعه موقت پردیسان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مورخ ۴ اسفندماه ۱۴۰۲ با اشاره به اینکه اهل بیت وسائل و وسائط ما در پیشگاه خداوند هستند گفت: هر کس به خدا پناه ببرد، خدا او را پناه می‌دهد. وقتی انسان در پناه خدا قرار گرفت و بنا شد خدا انسان را از آسیبها حفظ کند از واسطه اهل بیت عصمت و طهارت که مجاری فیوضات الهی‌اند حفظ می‌کنند. آنها وسیله‌ای هستند که خداوند فرمود مؤمنان برای باتقوا بودن باید دنبال وسیله باشید و امام معصوم فرمود نحن الوسیلة. شفیع کسی است که پیش خدا آبرو داشته باشد. وقتی انسان آبرو پیش خدا پیدا کرد می‌تواند در قیامت شفیع باشد. همراهی با اهل بیت به انسان آبرو میدهد. انسانی که با اهل بیت آبرو پیدا کرد میتواند در قیامت شفیع باشد.

امام جمعه موقت پردیسان تأکید کرد: همه انسانها و مکتب‌ها و مرام‌ها اعتراف کرده‌اند که بالاخره بشریت به یک منجی برای نجات یافتن نیاز دارد و تشیع این منجی را در حد کمال مطرح کرده است. باید نام آن حضرت را تعظیم کنیم. با همین کارهای که در گوشه و کنار شهر انجام می‌دهیم توجهات آن حضرت به این سرزمین جلب می‌شود. باید نام اهل بیت را در زندگی‌مان گرامی بداریم.

خطیب جمعه پردیسان با اشاره به موج نفرت جهانی علیه صهیونیست‌ها در نتیجۀ جنایات تجاوز به غزه گفت: مردم غزه در همین خرابه‌های غزه نابودی اسرائیل را جشن خواهند گرفت. همین دعاها و نفرین‌های شما کافی است، کافی است دعای یکی از این جمعیت بالا برود و خدا آن را مستجاب کند.

حجت الاسلام و المسلمین همتیان با تأکید بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: مسئولین باید قدر این مردم بامعرفت را بدانند. دشمنان مترصد بودند حضور مردم در راهپیمایی کمرنگ بشود، ولی خدا با حضور این ملت بزرگ خاک در دهان آنها پاشید و دیدیم که حضور از همیشه پرشورتر بود. ان شاء الله در انتخابات هم همین طور خواهد بود.

وی افزود: اگر دیدید دشمنان شما را تشویق به رای دادن کردند بدانید که این یک شیطنت است. اما وقتی می‌گویند نروید معلوم می‌شود که ما باید برویم.

امام جمعه موقت پردیسان با اشاره به اینکه امین بودن و پاکدست بودن و دانا بودن و کاربلد بودن ملاک‌های مهم برای انتخاب نامزدهای مجلس هستند گفت: شما این انقلاب را به عنوان امانت به دست این افراد می‌دهید. مراقب باشید انقلاب دست نامحرمان نیفتد. به کسانی این انقلاب را تحویل دهید که مانند مادر باشند نه دایه. کسانی که دلسوز باشند و هزینه کرده باشند، عزیزان و خانواده و آبرو و استراحتشان را پای انقلاب ریخته باشند. خداترس و مرگ‌ترس باشند، و بعد هم کاربلد باشند و بدانند که گره‌ها را چگونه باید باز کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.