02:56

1403/02/13

امام جمعه پردیسان: از افراد متخصص و انقلابی برای ورود به انتخابات مجلس دعوت کنیم

به گزارش شهرپردیسان، حجت الاسلام و المسلمین حامدی، امام جمعه پردیسان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مورخ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ با اشاره به خصوصیات ایمان متقین گفتند: ایمان متقین مبتنی بر یقین است. ایمان یک درجه بالاتر از اسلام، و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان و یقین یک درجه بالاتر از تقواست. توکل بر خدا، تسلیم به خدا، رضایت به قضای خدا و تفویض کارها به خدا چهار مرحله یقین است. این ایمان توأم با یقین است. موقن کسی است که کار برای خدا میکند به گونه‌ای که انگار خدا او را می‌بیند. اگر او هم خدا را نبیند، خدا او را می‌بیند. آنها در امور اصل را خدا میدانند، همیشه خشوع و خضوع دارند و صاحب کرامت‌اند و گاهی خوارق عادات هم از آنها سر می‌زند.

وی با اشاره به اینکه حضور آمریکایی‌ها در خلیج فارس برای خودنمایی و اعلام حضور و ترساندن اعراب است گفت: نباید از دشمن غافل باشیم. ممکن است سران رژیم صهیونیستی تحرکاتی احمقانه در سوریه یا لبنان رقم بزنند. حزب الله اوضاع را رصد میکند و اقدامات پیش‌دستانه‌ای را در دستور کار قرار داده و هر حرکتی از جانب صهیونیست‌ها نابودی این رژیم را تسریع خواهد کرد.

امام جمعه پردیسان با اشاره به سالروز جدایی بحرین از ایران گفت: اگر این خیانت پهلوی نبود الان این کشور جایگاه و پایگاهی برای ما به حساب می‌آمد. این سرمایه‌ای جغرافیایی با همه مواهبش در دست ما بود اما محمدرضا پهلوی خائن در نهایت خفت و خیانت و سرسپردگی با یک اشاره انگلیسی‌ها به بهانه اینکه نفت و مروارید دارد تمام میشود و بحرین به درد ما نمی‌خورد این کشور را واگذار کرد. اما امروز دشمنان می‌خواهند چهره ناپاک پهلوی را تطهیر کنند و برای این خانواده منحوس افتخارتراشی می‌کنند. چطور هشت سال در برابر ۲۸ کشور مستقیماً جنگیدیم اما یک وجب از خاک این کشور را ندادیم، اما شاه مملکت چطور با آن همه ادعا بخش مهمی از کشور را به این شکل از کشور جدا میکند؟ ما از بازگشت این بخش‌های جداشده به کشورمان مأیوس نیستیم.

حجت الاسلام حامدی با اشاره به ثبت نام انتخابات مجلس گفت: افراد دانشمند و متخصص و انقلابی را تشویق به ثبت نام کنید. اوایل انقلاب را به یاد داریم که شبانه قرآن درب خانه‌ها می‌بردند و قسم می‌دادند که بیایید کاندیدا شوید، نه مثل امروز که با وجود داشتن چند مسئولیت با سر به طرف مجلس می‌روند. اگر افراد متخصص ‌ انقلابی را سراغ داریم از آنها دعوت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.