18:54

1403/02/08

امام جمعه پردیسان: خون‌آشام‌هایی که به جان مستأجران افتاده‌اند ملعون‌اند

به گزارش شهرپردیسان، آیت الله سیدصمصام‌الدین قوامی در خطبه‌های عبادی-سیاسی نماز جمعه پردیسان با بیان این‌که ذی‌القعده، ماهی رضوی و فرصتی برای کسب رضا و رضوان الهی است، گفت: روزه 25 ذی‌القعده (روز دحوالارض) ارزش هفتاد سال روزه را دارد و اصلی‌ترین عمل آن زیارت امام رضا علیه‌السلام است.

وی با اشاره به روز پنجم مرداد، سالروز تأسیس نهاد مقدس نماز جمعه با اعطای حکم امام خمینی (ره) به مرحوم آیت الله طالقانی بیان کرد: نظام اسلامی به نماز جمعه نیاز دارد. پیامبر وقتی در مدینه تمکین پیدا کردند، یعنی امکان تشکیل یک نظام پیدا کردند، اولین اقدام اقامه نماز جمعه بود.

امام جمعه پردیسان افزود: پیامبر هر هفته نماز جمعه می‌خواند، ولو این که به گزارش قرآن تنهایش می‌گذاشتند. جمعه حج مساکین است، ذی‌الحجه نزدیک است، حج نرفتید، این‌جا حج شماست. حج در دسترس شماست.

وی اضافه کرد: هر جمعه نماز برپاست. مردم می‌آیند و بر شکوه نظامشان می‌افزایند. دشمنان را ناکام و مأیوس می‌کنند. امام رضا می‌فرمایند چون جمعه مشهد عام و محل اجتماع عمومی است در آن خطبه می‌خوانند و نماز جمعه را امیر می‌خواند، یعنی حاکم. کسی که حکومت می‌کند باید بتواند مردم را موعظه کند و به اطاعت خدا رغبت بدهد.

امام جمعه پردیسان با تأکید بر انتصابی بودن منصب امامت جمعه و جماعت گفت: پیامبر صلوات‌الله‌علیه به مصعب گفتند اسعد بن زراره را به عنوان امام جمعه قرار بده و او را نصب کردند. امامت منصب است. این اندیشه واژگونی است که می‌گوید امام را مردم انتخاب کنند! مشروعیت امام به نصب است. امام هر جا باشد باید نصب بشود و پاسخگو باشد که چه می‌کند و به مأمومین، جمعیت محلش، پاسخگو باشد.

 

خون‌آشام‌هایی که به جان مستأجران افتاده‌اند ملعون‌اند

خطیب جمعه پردیسان با هشدار نسبت به اوضاع مسکن و مستأجران گفت: چرا خانه در ایران به جای محل مسکونی به کالا تبدیل شده است؟ آن خون‌آشام‌هایی که در هر لباسی به جان این مستأجران افتاده‌اند ملعون‌اند. اگر نمی‌ترسید، نترسید، در قیامت به حسابتان می‌رسند. اگر این‌جا دادستان و دادگاه و اصناف به حسابتان نرسند در آخرت حساب هست. درود بر طلبه‌هایی که خانه‌شان را رایگان در اختیار گذاشته‌اند و عذاب بر کسانی که خانه‌شان را چند برابر می‌فروشند.

یک پاسخ

  1. Clin Nutr 1996; 15 3 119 128 finasteride 5 mg for sale More recent studies with ER PR patient derived xenograft mouse models showed that chronic treatment with progesterone or synthetic progestins in vivo attenuated the growth stimulatory actions of ER also by a redistribution of ER and PR chromatin binding sites and blunting of ER mediated target genes 81

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.