09:57

1403/02/07

امام جمعه پردیسان: فلسطین همچنان موضوع اول جهان اسلام است

به گزارش شهرپردیسان، حجت الاسلام و المسلمین حامدی، امام جمعه پردیسان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مورخ ۹ اردیبهشت ١٤٠١ با گرامیداشت روز جهانی قدس گفت: به برکت این روز هیچکدام از برنامه‌هایی که برای خارج کردن فلسطین از موضوع اول جهان اسلام ریخته شد به نتیجه نرسیده است.

 

خطیب پردیسان افزود: قطعاً تا سال ۲۰۴۰ میلادی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در جهان وجود نخواهد داشت و فلسطین از نهر تا بحر با دولتی فلسطینی شکل خواهد گرفت.

 

حجت الاسلام و المسلمین حامدی در خصوص بیانات رهبری در دیدار با دانشجویان گفتند: رهبری ضمن تأکید بر خدمات متقابل انقلاب و دانشگاه، حفظ هویت دینی و ملی را از اولویت‌های دانشگاه و دانشگاهیان می‌دانند.

 

امام جمعه پردیسان گفت: تمامیت و کمالیت روزه به دادن زکات فطره است که زکات ابدان است و انسان با آن یک سال بدن خود را بیمه می‌کند. زکات فطره مایه تمامیت روزه است همانگونه صلوات بر پیامبر مایه تمامیت نماز است. سفارش شده است حتی کسانی که زکات‌خور هم هستند زکات خود را حساب کنند و به خودشان برسانند.

 

وی با گرامیداشت روز جهانی کارگر گفت: قشر کارگر در تحقق شعار سال نقش مهمی دارند.

 

امام جمعه پردیسان با گرامیداشت سالروز شهادت علامه مطهری همچنین در خصوص روز معلم گفت: هر چقدر مسئولیت قشر فرهنگیان اهمیت داشته، همه این‌ها را باید به توان رساند و ضریب داد چون مدت طولانی از آموزش‌های مجازی گذشته است و زمانه زمانۀ حساسی است.

 

وی با گرامیداشت سالروز اخراج استعمارگران از خلیج فارس به دست شاه عباس صفوی گفت: این خلیج همیشه فارس بوده و هست و خواهد بود. این سیاست‌های شیطانی که برای خدشه‌دار کردن استقلال ملی طراحی می‌شود به نتیجه نخواهد رسید و ما این خلیج را همیشه آباد و در اختیار خواهیم داشت.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.