13:49

1403/02/09

امیرآبادی: با عملیات طوفان الاقصی شر و مزاحمت اسرائیل از سر کشورهای منطقه کم شد

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی گفت: با عملیات طوفان الاقصی شر اسرائیل از سر کشورهای منطقه کم شد. این دستاورد کمی برای ملت ایران نیست. کشوری که برای همه مزاحمت ایجاد می‌کرد الآن به همه التماس می‌کند که کمکم کنید. ورق برگشته است.

به گزارش شهرپردیسان، دکتر احمد امیرآبادی در سخنرانی پس از نماز جمعه پردیسان با اشاره به پیچیدگی عملیات طوفان الاقصی گفت: غزه معروف به بهشت جاسوسان است و همۀ کشورها در آن جاسوس دارند. این عملیات سه بار تمرین شده و کسی متوجه آن نشده است. مقاومت نیمه‌های شب بالای سر فرماندهان صهیونیست می‌ایستد و آنها را به اسیری می‌برد. برخی تحلیل‌ها که می‌گویند بخشی از ارتش صهیونیست‌ها با این‌ها همکاری کرده درست نیست. آنچه واقعیت دارد قدرت مقاومت و قدرت اسلام بود.

وی با اشاره به دستاوردهای این عملیات گفت: ما در دفاع از فلسطین دنبال سود نبوده‌ایم و حمایت ما انجام وظیفۀ دینی ما است. این‌ها می‌خواستند با دور زدن ایران، از سرزمین‌های اشغالی کریدور ایجاد کنند. عادی‌سازی روابط صهیونیست‌ها با سعودی متوقف شد. رژیم صهیونیستی بخش عظیمی از امکانات خود را به جمهوری آذربایجان منتقل کرده بود و بنا بود جنگ و غائله‌ای را علیه ما به وجود بیاورند. هم‌چنین در اقلیم کردستان ما را آزار و اذیت فراوان کردند. البته هر جا به ما ضربه زدند خوردند. اما اکنون مشغول خودشان شده‌اند. با این عملیات شر اسرائیل از سر کشورهای منطقه کم شد. این دستاورد کمی برای ملت ایران نیست. کشوری که برای همه مزاحمت ایجاد می‌کرد الآن به همه التماس می‌کند که کمکم کنید. ورق برگشته است.

امیرآبادی گفت: طراحی محکمی در محور مقاومت انجام شده و فکر همه چیز از نظر غذایی و مهمات و غیره شده است. البته ما نسبت به کشتار کودکان ناراحت هستیم، اما خون این کودکان این رژیم را نابود خواهد کرد و آه این مادران و کودکان آنها را سرنگون خواهد کرد.

نمایندۀ مردم قم افزود: امروز بین یهودیان جهان و حتی سرمایه‌دارانی که از این رژیم حمایت می‌کردند شکاف افتاده است.

امیرآبادی گفت: برخی افراد که در ماجرای سوریه از جبهة النصره حمایت کرده بودند از حماس اخراج شدند. شایعاتی که در خصوص ناصبی بودن فلسطینی‌ها پخش می‌شود بی‌ربط است. این‌ها تبلیغات دشمن برای تفرقه‌افکنی بین مسلمین است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.