16:59

1403/02/08

تقاطع میدان آیت‌الله بهجت در پردیسان قم احداث می‌شود/مردم مدیریت شهری را در پیشبرد طرح‌ها و نگهداری شهر کمک کنند

مدیر منطقه هشت شهرداری قم گفت: اجرای تقاطع میدان آیت‌الله بهجت از برنامه‌های اصلی است که امیدواریم در توافق اداره راه و شهرسازی با معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم به‌زودی شاهد عملیاتی‌شدن این پروژه باشیم.

به گزارش شهرپردیسان، علیرضا مظفری در جشن‌های مردمی و ویژه‌برنامه‌های “قم، قیام و اقامه” که همزمان با دهه فجر و با شعار «جشن ملی مشارکت پرشور، آینده روشن» و با حضور مسئولان شهری در مسجد حضرت زینب سلام‌الله‌علیها واقع در شهرک پردیسان  برگزار شد، ضمن تبریک دهه فجر و سالگرد چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: با وجود ۲۸ بوستان در سطح منطقه هشت شهری، سرانه فضای سبز  در منطقه هشت به‌ازای هر نفر ۲۵ مترمربع بوده که رقم خوبی است.

وی با بیان اینکه بوستان غدیر با مساحت ۳۳۸ هکتار بزرگ‌ترین بوستان منطقه هشت محسوب می‌شود، افزود: این بوستان دارای ۱۶۳ آلاچیق، ۲۶ زمین‌بازی کودکان و ۲۶۵ ست ورزشی است.

 مدیر منطقه هشت شهرداری قم ادامه داد: بوستان غدیر موقعیتی فرامنطقه‌ای برای شهروندان جهت گذراندن اوقات فراقت دارد و در سال جاری اقداماتی نظیر جدول‌گذاری به طول ۱۰۰۰ متر طولی، نصب دو ست هشت عددی ورزشی، تعمیر ۱۰۸ عدد روشنایی پایه‌های روشنایی کوتاه و بلت، تعویض چراغ‌های بوستان و نصب چراغ‌های ال‌ای‌دی ازجمله اقدامات در این بوستان بوده است.

وی ضمن تأکید بر همکاری شهروندان در نگهداری از بوستان‌ها عنوان کرد: از همه شهروندان خواهشمندیم در حفظ و نگهداری یاری‌رسان مدیریت شهری باشند تا با کاهش هزینه‌ها شاهد افزایش روزافزون خدمات‌دهی به شهروندان و شهری آبادتر داشته  باشیم.

مظفری با اشاره به اجرای زیرساخت‌های محله ۹ پردیسان توسط شهرداری، اظهار داشت، باتوجه‌به اینکه زمین‌های این محله در قالب‌ معوض توسط شهرداری برای بازگشایی بعضی معابر داخل شهر به مالکان واگذار شده است، لذا شهرداری اجرای زیرساخت‌های این محله را بر عهده گرفته است.

وی پتانسیل‌های منطقه هشت شهری را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: 2 هزار و 200 هکتار وسعت منطقه هشت شهری و جمعیت ساکن در آن برابر با ۲۵۰ هزار نفر است.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم افزود: در حال حاضر ۲۳ مسجد و حسینیه، ۵۶ واحد آموزشی اعم از مدارس و ۲۷ واحد دانشگاهی، ۶ مرکز فرهنگی و ۱۶ قطعه زمین ورزشی در منطقه شهر فعال است.

وی به اقدامات عمرانی مهم نیز اشاره کرد و گفت: اجرای تقاطع میدان آیت‌الله بهجت از برنامه‌های اصلی است که امیدواریم در توافق اداره راه و شهرسازی با معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم به‌زودی شاهد عملیاتی‌شدن این پروژه باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.