17:43

1403/02/07

توزیع ۱۶ هزار تن آسفالت با هزینه ۲۴۰ میلیارد ریالی در سطح معابر پردیسان قم در سال جاری

آسفالت

پردیسان/ سرپرست شهرداری پردیسان از توزیع 16 هزار تن آسفالت در سطح معابر پردیسان در سال جاری با هزینه‌ای بالغ‌بر 240 میلیارد ریال خبر داد.

 

به گزارش شهرپردیسان به نقل از شهرداری منطقه هشت قم، محمدحسین علی اکبری با اشاره به وضعیت توزیع آسفالت در منطقه اظهار داشت: با توجه به لزوم بهسازی آسفالت معابر پردیسان و تکمیل پروژه‌های پیش‌بینی شده در زمینه حمل‌ونقل و روان‌سازی ترافیکی، در سال جاری اقدام به تهیه و توزیع بیش از ۱۶ هزار تن انواع آسفالت در سطح منطقه شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به نیازسنجی‌های صورت گرفته در سطح منطقه و با موضوع شوارع مورد نیاز به روکش آسفالت با رویکرد بهسازی معابر شهری و تسهیل در عبور و مرور شهروندان طبق اولویت‌بندی این توزیع صورت گرفته است، افزود: از نظر معابر دارای خرابی آسفالت بالا، معابر مشرف به مدارس و مساجد و مراکز خدماتی و اداری پرتردد اقدام به روکش آسفالت و لکه‌گیری معابر سطح منطقه شده است.

سرپرست منطقه هشت شهرداری قم خاطرنشان کرد: این میزان آسفالت در معابری همچون بلوار غدیر، خیابان نرگس، فرعی های خیابان زاگرس و دیگر معابری که نیاز به لکه‌گیری داشته‌اند، توزیع شده است.

علی‌اکبری در ادامه بودجه این پروژه را مورد توجه قرارداد و افزود: هزینه اجرای این پروژه بیش از۲۴۰ میلیارد ریال بوده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.