07:03

1403/02/13

جشنواره رسانه‌ای «قم شهر دوست‌داشتنی» برگزار می‌شود

شهرپردیسان: مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: به‌منظور ارتقای کیفی و کمی عملکردهای رسانه‌ای در حوزه‌های مرتبط با شهرداری جشنواره «قم شهر دوست‌داشتنی» برگزار می‌شود.

به گزارش شهرپردیسان مهدی کلانترزاده در نشست فصلی شهردار قم با اصحاب رسانه که در سالن جلسات رضوان شهرداری مرکز برگزار شد، با اشاره به برگزاری نشست‌های مختلف هم‌اندیشی با حضور نمایندگان خبرنگاران، عکاسان و مدیران رسانه‌های مختلف اظهار کرد: بر اساس جمع‌بندی‌های انجام شده به‌منظور ارتقای کیفی و کمی عملکردهای رسانه‌ای در حوزه‌های مرتبط با شهرداری جشنواره «قم شهر دوست‌داشتنی» را برگزار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه تولید محتواهای کاربردی مورد توجه مجموعه شهرداری قم است، اضافه کرد: در این جشنواره تلاش می‌کنیم تا از رسانه‌هایی که دردهای شهر را به‌خوبی شناخته و برای رفع آن‌ها نسخه‌های مناسب ارائه کرده‌اند تجلیل کنیم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم  با اشاره به اینکه در حوزه توزیع آگهی‌ها و تبلیغات شهرداری نیز رویکرد عدالت‌محور جایگزین رویکرد مساوات می‌شود، مطرح کرد: بنای روابط عمومی شهرداری این است که با تایید اداره‌کل حقوقی، مدیریت کامل واگذاری آگهی‌ها را در اختیار گرفته و به هر مجموعه رسانه‌ای بر اساس عملکرد مثبت و تاثیرگذار آن آگهی داده شود.

وی خاطرنشان کرد: از بهمن‌ماه سال گذشته تا روز گذشته که 161 روز از خدمت بنده در مجموعه شهرداری گذشته است 9 هزار گلایه، پیشنهاد، پاسخ و تشکر به روابط عمومی شهرداری رسیده است که این موارد پس از بررسی به هزار و 100 عنوان رسیده و به 700 مورد از آن‌ها تاکنون به صورت‌های مختلف پاسخ داده شده است به همین علت می‌توانیم بگوییم که مدیران شهرداری نسبت به عملکردهای خود پاسخگو هستند.

کلانترزاده از اجرای طرح مدیر پاسخ‌گو با استفاده از سامانه 137 یاد کرد و گفت: مدیران در این طرح پاسخ‌گوی مراجعه‌کنندگان هستند و شهردار قم نیز علاوه بر اینکه در این طرح حضور خواهد یافت نسبت به دیدارهای مردمی و پاسخ‌گویی به نامه‌های مردم نیز اهتمام جدی دارد.

بانک جامع اطلاعات شهر پردیسان 👇👇👇
🆔 سایت:
Shahrepardisan.ir
🔷 تلگرام:
https://t.me/shahrepardisan
🔷اینستاگرام:
https://www.instagram.com/shahrepardisan.ir/
🔷ایتا:
https://eitaa.com/shahrepardisan

#pardisan #shahrepardisan #پردیسان #شهرپردیسان #قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.