23:33

1403/02/07

جمع‌آوری روزانه ۶۰ هزار کیلوگرم زباله در پردیسان/منطقه ۸ آماده استقبال از بهار می‌شود

سرپرست منطقه هشت شهرداری قم از جمع‌آوری روزانه بیش از 60هزار کیلوگرم زباله در سطح این منطقه خبر داد و گفت: در مجموع در سال جاری 21 میلیون و 900 هزار کیلوگرم زباله در سطح منطقه جمع‌آوری‌شده است.

 

به گزارش شهرپردیسان به نقل از شهردرای قم، محمدحسین علی‌اکبری با اشاره به فعالیت‌های مختلف خدمات شهری در این منطقه اظهار داشت: روزانه بیش از ۶۰ تن کیلوگرم زباله در سطح منطقه هشت جمع‌آوری می‌شود.

وی با بیان اینکه در مجموع در سال جاری ۲۱ میلیون و ۹۰۰ هزار کیلوگرم زباله در سطح منطقه جمع‌آوری‌شده است، گفت: اقدامات دیگری از قبیل رنگ‌آمیزی و اصلاح جداول، جمع‌آوری نخاله، اقدامات زیباسازی و …انجام‌شده است.

سرپرست منطقه هشت شهرداری قم با بیان اینکه بیش از ۱۴۰۰ متر از جداول منطقه اصلاح‌شده است افزود: بیش از ۸۰ هزار متر رنگ‌آمیزی جداول نیز صورت گرفته است و به مناسبت استقبال از بهار نیز به‌طور ویژه اقدامات زیباسازی در سطح منطقه صورت گرفته است.

علی‌اکبری اقدامات زیباسازی اجراشده از قبیل رنگ‌آمیزی دیوارهای نازیبا و رنگ‌آمیزی پایه تابلوها و دیگر موارد را مورد اشاره قرارداد و خاطرنشان کرد: در زمینه زیباسازی بیش از ۶۰۰ مورد اقدام در طول سال جاری در سطح منطقه هشت انجام‌شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.