17:43

1403/02/09

خطیب جمعه پردیسان: حملات تروریستی نمیتواند جبهه مقاومت را از نابودی رژیم صهیونیستی غافل کند

به گزارش شهرپردیسان، حجت الاسلام المسلمین غفوری، امام جمعه موقت پردیسان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه پردیسان مورخ ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ با اشاره به جایگاه تبیینی قیام عاشورا و اهمبت تاریخی آن گفتند: امام حسین علیه السلام در منا برای بیش از هزار نفر خطبه میخواند و اعلام میکند که قیام ما برای تنافس در قدرت‌طلبی نیست، بلکه میخواهیم معالم دین جدمان را به جایگاه خودش بازگردانیم. این زمینه‌سازی‌ها و تبیین‌ها همه برای این است که مانع روایت غلط دشمن شود. در طول جنگ نیز کار تبیین به گونه‌ای انجام میشود که هیچ نقطه ابهامی باقی نماند.

وی افزود: آن حضرت قبل از اینکه دشمن فرصت کند، خودش ماجرا را صحیح روایت میکند. آن حضرت به نحوی حرکت را تبیین میکند که هیچ جای ابهامی نماند و از عصر عاشورا نیز این مسئولیت تبیین را حتی با سر بریده خود ادامه می‌دهد. حضرت زینب و امام سجاد علیهماالسلام نیز این مأموریت را عالی به انجام می‌رسانند.

حجت الاسلام و المسلمین غفوری با محکومیت حمله به آستان مقدس شاهچراغ گفت: اصل کسانی که پشت صحنه این حرکات تروریستی هستند آمریکا و صهیونیست‌ها هستند. اصل برنامه‌ریز و تأمین‌کنندۀ بودجه و سلاح آنها هستند. حملات قبلی برای ایجاد اختلاف در داخل بود و الان برای ایجاد اختلاف بین ملت ایران با ملت‌های منطقه است تا بتوانند فتنه‌ای را ساز کنند.

حجت الاسلام غفوری ایجاد تنش میان ملت و مهاجران خارجی، انحراف توجه جمهوری اسلامی از رژیم صهیونیستی به سوی کشورهای دیگر، تحریک گسل‌های مذهبی شیعه و سنی، گرفتن امنیت از کشور بعنوان برگ برندۀ جمهوری اسلامی، تحریک مجدد اغتشاشات و تحت الشعاع قرار دادن موفقیت‌های دیپلماسی کشور را از انگیزه‌های اصلی این حمله عنوان کرد و گفت: این‌ها میخواهند به ضدانقلابی که به مفلوک‌ترین شرایط خود افتاده‌اند و مثل کفتار همدیگر را می‌درند روحیه بدهند. این توطئه برای به هم زدن صحنۀ موفقیت‌های مقاومت است که گاهی در شبانه‌روز بیش از چند ده عملیات علیه اسرائیل انجام می‌دهند. اما کور خوانده‌اند، این صحنۀ مقاومت از درون فلسطین و با حمایت قاطع جبهۀ مقاومت آنقدر ادامه پیدا میکند که ما در همین زمان خودمان نابودی رژیم صهیونیستی را در منطقه شاهد خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.