18:29

1403/02/14

دشمنان می‌خواهند بین روحانیت و مردم فاصله باشد

به گزارش شهرپردیسان، آیت الله قوامی امشب در مراسم بزرگداشت امام جمعه شهید کازرون در مسجد فاطمه زهرا(س) پردیسان با اشاره به آیاتی از سوره محمد(ص) گفت: خداوند در قرآن می‌فرماید « وَ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَلَنْ یضِلَّ أَعْمالَهُمْ* سَیهْدِیهِمْ وَ یصْلِحُ بالَهُمْ* وَ یدْخِلُهُمُ الْجَنَّةَ عَرَّفَها لَهُمْ؛ و کسانی که در راه خدا کشته شده‌اند، هرگز کارهایشان را ضایع نمی‌کند. به زودی آنان را راه می‌نماید و حالشان را نیکو می‌گرداند. و در بهشتی که برای آنان وصف کرده، آنان را درمی‌آورد.»

وی با اشاره به اینکه شهادت شهید خرسند همزمان با ایام لیله القدر بوده است، گفت: امام علی(ع) هم امام جمعه و هم خطیب بود، شهید خرسند نیز امام جمعه یک شهر بود و در شب احیا یک نفر مانند ابن ملجم او را به شهادت رساند.

امام جمعه پردیسان بیان کرد: تفکر قاتل این بود که روحانیت مانع ظهور امام زمان(عج) است و باید این موانع را برداریم؛ این افراد کسانی هستند که اخیراً در برخی کشورها ظهور پیدا کرده‌اند و از انرژی و عقیده مهدویت سو استفاده می‌کنند.

وی گفت: شهر کازرون جزو شهرهایی بوده که سال قبل دچار بحران‌هایی شده بود و دشمان برای این شهر نقشه کشیده بودند ولی شهید خرسند توانسته بود این منطقه بحرانی را مدیریت کند.

دشمنان می‌خواهند بین روحانیت و مردم فاصله باشد

آیت الله قوامی با بیان اینکه دشمن از اینکه روحانیت نرده‌ها را کنار زده و در میان مردم باشد نگران است، افزود: دشمنان می‌خواهند بین روحانیت و مردم فاصله باشد و راهش را در این می‌دانند که امینت آنها را بر هم بزنند تا دوباره ائمه جمعه محافظ داشته باشند.

وی بیان کرد: دشمنان می‌ترسند که روحانیت در میان مردم باشد، آنها می‌خواهند بگویند که روحانیون تافته جدا بافته هستند و محافظ دارند.

امام جمعه پردیسان افزود: ما نباید با این شهادت فریب بخوریم و ائمه جمعه را از مردم دور کنیم؛ روحانیت باید آزاد بوده و در کنار مردم باشد.

وی تصریح کرد: این افراد این اندیشه را از اسرائیل و تشیع انگلیسی یاد گرفته‌اند و درصددند روحانیت را تخریب کنند.

آیت الله قوامی گفت: آنها در طول هفته تلاش می‌کنند تا بین مردم و روحانیت فاصله بیندازند ولی در یک روز جمعه و در نماز جمعه تمام نقشه‌های آنها نقش بر آب می‌شود.

وی عنوان کرد: شهید خرسند به وظیفه طلبگی خود به‌خوبی عمل کرد و شب قدر پیش خدا رفت و بهتر از این نمی‌توانست پاداش بگیرد.

دشمنان باید بدانند که نمی‌توانند بین روحانیت و مردم فاصله بیندازند

امام‌جمعه پردیسان گفت: دشمنان باید بدانند که نمی‌توانند بین روحانیت و مردم فاصله بیندازند چراکه این پیوند بیش از هزار سال است ایجاد شده و کم نمی‌شود.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.