10:17

1403/02/08

راه‌اندازی خط ویژه پردیسان-جمکران در نیمه شعبان

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم از خدمات‌رسانی 24 ساعته ناوگان اتوبوس‌رانی همزمان با نیمه شعبان خبر داد و گفت: سرویس‌دهی مخصوص و ویژه ناوگان اتوبوس‌رانی به پردیسان نیز در ایام نیمه شعبان انجام می‌گیرد.

به گزارش شهرپردیسان، جلسه برنامه‌ریزی حوزه حمل‌ونقل عمومی ویژه نیمه شعبان با حضور عباسی سرپرست اداره کل مهندسی و امور اجرایی ترافیک، نیک مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی، خلیلی مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک، طالبی سرپرست سازمان تاکسیرانی و دیگر مدیران حوزه حمل‌ونقل شهرداری قم در سالن جلسات سازمان اتوبوس‌رانی برگزار شد.

نیک در این جلسه با اشاره به برنامه‌ریزی برای سرویس‌دهی 24 ساعته ناوگان اتوبوس‌رانی در نیمه شعبان اظهار داشت: هماهنگی‌ها برای شیفت بندی رانندگان و آماده‌باش کلیه عوامل سازمان و همچنین برنامه‌ریزی برای استفاده از رانندگان ذخیره انجام‌شده است.

وی پردیسان را یکی از مهمترین خطوط برای خدمات‌رسانی در ایام نیمه شعبان به مسجد مقدس جمکران و بالعکس دانست و افزود: برنامه‌ریزی جهت سرویس‌دهی مخصوص و ویژه ناوگان اتوبوس‌رانی به پردیسان جهت جلوگیری از ترافیک مسیرهای منتهی به جمکران و تسهیل استفاده از حمل‌ونقل عمومی انجام‌شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم ادامه داد: زیرساخت راه‌اندازی سیستم مانیتورینگ و AVL در محل مسجد مقدس جمکران نیز پیش‌بینی‌شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.