16:37

1403/02/09

راه‌اندازی سامانه شاخه بر روی پورتال شهرداری برای ارتباط با شهروندان

به گزارش شهرپردیسان، محسن رنجبر در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با تاکید بر اینکه شهرداری با تشکیل سازمان فناوری اطلاعات در حوزه هوشمندسازی و الکترونیکی‌سازی خدمات خود را منسجم‌تر کرد، اظهار داشت: تا اواخر سال ۹۷ بیشتر به پروژه‌های زیرساختی پرداخته شد تا بسترهای خدمات الکترونیکی فراهم شود و روکش آن به عنوان پورتال تعاملی شهرداری هم ایجاد شد و در حال حاضر خدمات مختلفی از جمله سرویس شاخه در آن فعال شده است.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با تاکید بر اینکه اقدامات الکترونیک شهرداری بر بستر سامانه‌های تعاملی که بر روی پورتال Qom.ir بارگذاری شده ارائه می‌شود، تصریح کرد: ما به دنبال این هستیم که براساس هدفی که در برنامه قم ۱۴۰۰ پیش‌بینی شده بتوانیم به شاخص‌های نسبی شهر هوشمند با الکترونیکی سازی خدمات دست پیدا کنیم.

رنجبر گفت: ایجاد گروه‌ها، کانال‌های اطلاع‌رسانی و غیره در راستای هم‌افزایی و مشارکت در امور شهروندی از جمله ظرفیت‌های سامانه شاخه است و چنانچه مردم عزیز از این بستر اشتراک گذاری اطلاعات و ایده استفاده کنند قطعا در توسعه شهر و خصوصا فضای شهر هوشمند موثرتر خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.