11:43

1403/02/08

روایتی از تلاش‌های جهادی برای بازگشایی محور آیت‌الله بروجردی قم

مدیرکل نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم گفت: از ساعت 12 تا 4 صبح امروز عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی بلوار آیت‌الله بروجردی در بدترین شرایط جوی و برودت هوا انجام شد تا این محور شریانی مسدود نشود.

به گزارش شهرپردیسان، سید محسن میرهادی در حاشیه بازدید میدانی دکتر سقائیان نژاد از سطح شهر با توجه به بارش نزولات آسمانی، در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها برای مدیریت سطح شهر اظهار داشت: پیش‌بینی‌هایی در این زمینه از قبل انجام شده بود و خوشبختانه در کوتاه‌ترین زمان بهترین کیفیت اقدامات انجام شد.

وی با بیان اینکه تمامی مناطق شهری بلافاصله بعد از برگزاری برنامه‌های نیمه شعبان در آماده‌باش کامل برای برف‌روبی و انجام امورات جاری آماده شدند، مطرح کرد: ماشین‌آلات و تجهیزات خدمات شهری مستقر در بلوار پیامبر اعظم(ص) و پیرامون مسجد مقدس جمکران بلافاصله به مناطق برای خدمات‌رسانی اعزام شدند.

مدیرکل نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم با تأکید بر اینکه از ساعت 9 شب گذشته تیم‌های مختلف خدمات شهری مشغول به فعالیت جهادی هستند، ابراز کرد: تمامی فعالیت‌های خدماتی شهر بدون وقفه در حال انجام است و مشکلی در این زمینه نداریم.

وی بزرگ‌ترین مشکل ایجادشده را مربوط به بلوار آیت‌الله بروجردی دانست و افزود: برای نخستین بار و به‌صورت همزمان کار نمک‌پاشی و جمع‌آوری برف با استفاده از دستگاه‌های نمک‌پاش و گریدر انجام شد تا این بلوار شریانی مسدود نشود و این کار جهادی در بدترین شرایط جوی و برودت هوا انجام شد.

میرهادی با اشاره به اینکه برودت هوا سبب مسدودیت بلوار آیت‌الله بروجردی با همکاری پلیس راهور برای ساعاتی شد، یادآور شد: با تلاش‌های بی‌وقفه همکاران و ماشین‌آلات این بلوار ساعت 4 صبح به‌صورت کامل و ایمن بازگشایی شد.

وی با تقدیر از واحدهای موتوری خدمات شهری شهرداری قم اذعان کرد: یکی از دغدغه‌ها، عدم مسدود شدن مسیرها همراه با نمک‌پاشی و برف‌روبی بود که خوشبختانه به بهترین نحو انجام شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.