10:24

1403/02/08

سرویس دهی مسیر پردیسان تا جمکران در نیمه شعبان منتظر تصمیم مسئولان استانی

مدیرعامل اتوبوس‌رانی شهرداری قم با بیان آماده‌سازی یک دستگاه خودروی سوخت‌رسان به‌منظور جلوگیری از اختلال در خدمات‌رسانی تصریح کرد: برای سرویس‌دهی پردیسان تا جمکران از خیابان ظهور نیز آمادگی وجود دارد و منتظر تصمیم مسئولان استانی هستیم.

به گزارش شهرپردیسان به نقل از شهرداری قم، علی نیک در جلسه کمیته خدمات شهری و رفاه عمومی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر نیمه شعبان شهرداری قم، از شیفت بندی خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی در نیمه شعبان خبر داد و اظهار داشت: امسال برای نخستین بار شیفت کاری از 6 تا 18 و از ساعت 18 تا 6 صبح انجام‌شده است تا بتوان از ظرفیت رانندگان استفاده بهتری برد.

وی با بیان آماده‌سازی یک دستگاه خودروی سوخت‌رسان به‌منظور جلوگیری از اختلال در خدمات‌رسانی تصریح کرد: برای سرویس‌دهی پردیسان تا جمکران از خیابان ظهور نیز آمادگی وجود دارد و منتظر تصمیم مسئولان استانی هستیم.

مدیرعامل اتوبوس‌رانی شهرداری قم با تأکید بر حضور دو دستگاه تعمیرگاه سیار ابراز کرد: تا زمانی که محدودیتی وجود نداشته باشد سرویس‌دهی از درب 2 انجام و در صورت محدودیت از میدان آل یاسین خدمات‌رسانی انجام می‌شود.

وی با اشاره به استقرار سیستم راهبری و AVL در ستاد سازمان اتوبوس‌رانی در بلوار پیامبر اعظم(ص) اذعان کرد: 50 دستگاه اتوبوس برای رینگ بلوار پیامبر اعظم(ص) پیش‌بینی‌شده که در صورت نیاز و عدم محدودیت‌ها این تعداد تا 200 دستگاه امکان افزایش دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.