17:22

1403/02/08

سوگواره تجسمی کوچه های مادری در پردیسان افتتاح شد

دهمین سوگواره تجسمی کوچه های مادری با حضور امام جمعه پردیسان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرپردیسان، دهمین سوگواره تجسمی کوچه های مادری پردیسان با حضور حجت الاسلام و المسلمین حامدی امام جمعه پردیسان افتتاح شد.

این نمایشگاه از 14 تا 26 آذر ماه ساعت 17:30 تا 22 در پردیسان، میدان شهرداری، جنب مصلای نماز جمعه پردیسان برگزار می شود.

 بازسازی وقایع شهادت حضرت زهرا(س) با اجرای نمایش زنده بخشی از این نمایشگاه است.

حجت الاسلام و المسلمین حامدی در مراسم افتتاح این نمایشگاه ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) گفت: عزیزان مجموعه فرهنگی کوچه های مادری امسال هم توفیق داشتند که این نمایشگاه را با محتوای جدید برنامه ریزی و برگزار کنند.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه علاوه بر ایجاد فضای مناسب ایام فاطمیه و ذکر مصائب اهل بیت (علیهم السلام)، برخی از شبهات نیز پاسخ داده می شود که امروز نیاز ضروری نسل جوان است.

امام جمعه پردیسان ادامه داد: از باب تنظیم شئائر و ارزش های اسلامی کار بسیار ارزشمندی است و درخواست دارم که حتما این نمایشگاه را از نزدیک مشاهده بفرمایید.

وی بیان کرد: از همه عزیزانی که در مجموعه کوچه های مادری، ستاد نماز جمعه و بسیجیان و همه دوستانی که با این مجموعه همکاری داشته اند قدردانی می کنم و   ان شاءالله ذخیره یوم المعاد برای همه عزیزان باشد و همگی از شفاعت حضرت زهرا (س) در روز قیامت بهره مند باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.