14:25

1403/02/13

شهردار پردیسان: آغاز عملیات ترمیم و بهسازی آسفالت معابر سطح پردیسان

شهردار منطقه هشت قم از آغاز عملیات ترمیم وبهسازی آسفالت معابر سطح این منطقه خبر داد.

به گزارش شهرپردیسان، ابوالفضل مستقیمی گفت: با توجه به هزینه های بالای تولید و پخش آسفالت و با هدف حفظ کیفیت و افزایش طول عمر آسفالت معابر اقدام به اجرای این پروژه کرده ایم.
وی در ادامه با بیان اینکه اجرای این طرح با روش تراش و ترمیم و درزگیری آسفالت انجام می شود، ابراز داشت: طی بررسی های انجام شده از میزان خرابی آسفالت معابر اصلی در سال جاری این طرح در بلوار های دانشگاه، امامت، آزادی و خیابان امام حسین (ع) اجرا می شود.
مستقیمی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر قسمتی از این پروژه انجام شده است، افزود: تاکنون درزگیری آسفالت به طول ۲۴هزار متر انجام شده است.
وی در ادامه با اشاره به هزینه اجرای این پروژه خاطر نشان کرد: طبق برآوردهای اولیه اجرای این پروژه مبلغ ۵میلیارد ریال هزینه در بر خواهد داشت.
وی در ادامه بیان داشت: افزایش کیفی معابر سطح شهر در راستای تسهیل در عبور و مرور شهروندان از اولویت های مدیریت شهری می باشد.
مستقیمی در ادامه با اشاره به مزیت های اجرای این پروژه اذعان داشت: اجرای پروژه فوق باعث افزایش طول عمر آسفالت شوارع و جلوگیری از پیشرفت خرابی ها خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.