19:25

1403/02/13

صوت/ دوره آموزشی مدیران مجتمع های مسکونی

1-شرح وظایف مدیران مجتمع ها و بلوک ها:

 

2- وظایف قانونی مسئولین مجتمع ها و بلوک ( حفاظت عمرانی و اخذ شارژ):

 

3- تعیین شارژ هر واحد:

 

4- نحوه گرفتن شارژ ساختمان:

 

5- تعیین قوانین ساختمان و ابلاغ آن به ساکنان:

 

6- رسیدگی به اختلافات و شکایات ساکنین:

 

7- تایید و ارائه رسید تصویه حساب های هزینه ساختمان:

 

8- صورتبرداری از صورتجلسه های مجمع عمومی مالکان:

 

9- برنامه برای شرایط حساس و بحرانی:

 

10- حفظ امنیت و انجام اقدامات:

 

11- انتخاب مدیر ساختمان:

 

12- قانون تملک آپارتمان ها:

 

13-ماده ۹ قانون تملیک در خصوص تغییر ظاهری آپارتمان:

 

14- ماده ۹ قانون تملیک در خصوص تغییرات ظاهری قسمت های اختصاصی آپارتمان و مشاعات:

 

15- خرابی نمای بیرونی ساختمان:

 

17- پاسخ به سوالاتی در مورد خرید و فروش خانه ها بصورت وکالتی:

 

18- پاسخ به سوالاتی در مورد بیمه ساختمان و مجوز تجاری های داخل مجتمع:

 

19- نحوه شکایت و راههای دریافت پول شارژ از همسایه ای که از پرداخت امتناع میکند:

 

20 – ادامه نحوه شکایت و راههای دریافت پول شارژ از همسایه ای که از پرداخت امتناع میکند و هزینه ی خسارات:

 

21- دفتر اسناد رسمی و انتقالات اسناد و وظایف نگهبان و …:

 

22- ماده پانزده قانون تملک آپارتمان و حقوق مسولین مجتمع ها:

 

23- بررسی آیین نامه اجرایی:

 

24- ضرورت وجود شوراهای حل اختلاف در مورد اختلافات داخل مجتمع ها:

 

25- پیشگیری از ایجاد اختلافات داخلی در مجتمع با ارائه ی قوانین دقیق به ساکنین و ملزم ساختن آنان به رعایت:

26- اقدامات قانونی ای که بعد از ایجاد تغییرات در نمای ساختمان توسط ساکنین، میتواند صورت پذیرد:

 

27- نحوه تنظیم مدارک جهت شکایت بعلت تغییرات نمای ساختمان (پیگیری و تشکیل پرونده بصورت مجازی):

 

28- تنظیم و ثبت اساسنامه در قالب شرکت تعاونی و تغییر در نمای ساختمان و ساخت و ساز:

 

29- به حد نصاب نرسیدن مجمع عمومی و انتخاب یک نماینده توسط بلوک برای شرکت در مجمع:

 

30- زمان تمدید یا ابطال اساسنامه چقدر هست، شرایط تغییر اساسنامه و چه کسانی حق امضا در اساسنامه دارند:

 

31- آیا به اسم مجتمع می توان حساب باز کرد؟
باز کردن حساب مشترک ،مستند سازی مالی، مباحث مالی و مالیاتی در مجتمع ها:

 

32- بیمه مجتمع و عدم همکاری بیمه مسولیت اجتماعی چیست و چه ضرورتی دارد؟

 

33- مبحث تغییرات ظاهری نمای ساختمان و قوانین مربوط به آن:

 

34- مسولیت مسولین مجتمع در قبال بیمه کردن مجتمع و انجام اقدامات لازم در این خصوص:

 

35- هزینه خرابی نمای بلوک یا خرابی های کلی مجتمع و انواع بیمه های مختلف مربوط به مجتمع ها:

 

36- قفل کردن درب پشت بام یا گذاشتن ماهواره و …:

 

37- قفل کردن درب پشت بام یا گذاشتن ماهواره و …:

 

38- کل مجتمع به عنوان یک واحد باید بیمه داشته باشد:

 

39- تغییرات راه پله ها و پاگردها:

 

40- ترکیدگی و خسارات لوله های آب ساختمان:

 

41- تغییرات داخل واحد و ایجاد صندوق مالی برای وقایع نابهنگام:

 

42- بازسازی کلی ساختمان بعلت فرسودگی:

 

43- نصب حفاظ ایوان و …:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.