15:19

1403/02/07

عملیات ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی در اراضی ۲۲ هکتاری پردیسان قم آغاز شد

مدیرکل بنیاد مسکن استان قم از آغاز عملیات ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در اراضی ۲۲ هکتاری پردیسان قم خبر داد.

به گزارش شهرپردیسان به نقل از ایسنا، داریوش بلدی بیان کرد: در اراضی ۲۲ هکتاری پردیسان قم تعداد ۱۸۰۰ واحد مسکونی احداث خواهد شد که عملیات اجرایی آن از نیمه اسفند شروع شده است.

وی افزود: از ابتدا برای ساخت  تعداد ۷۰۰ واحد مسکونی در این اراضی برنامه ریزی شده بود که با کارسازی، پیگیری و تلاش اداره کل راه و شهرسازی استان این سهم به تعداد ۱۸۰۰ واحد افزایش یافت.

بلدی خاطرنشان کرد: این اراضی در بلوار ۱۰۰ متری امام صادق(ع) و در کنار میدان شهید مکیان پردیسان قم قرار دارد.

وی در خصوص طولانی شدن شروع ساخت این واحدها اظهار کرد: در این محدود ۷۰ هکتار زمین با کاربری غیر مسکونی وجود داشت که ۲۲ هکتار از آن برای ساخت واحدهای مسکونی تغییر کاربری داد که البته این تغییر کاربری، تهیه نقشه و اخذ پروانه و مجوزات زمان بر بود و موجب تاخیر در شروع پروژه شد.

وی تصریح کرد: حدود ۴۰۰ متقاضی که از سال گذشته اقدام به واریز آورده اولیه کرده اند در اولویت تخصیص پروژه خواهند بود و مابقی سهم افزایش یافته، از بین متقاضیان فاز پنج ثبت نام به قید قرعه کشی تخصیص خواهد یافت.

بلدی در پایان گفت: امیدواریم با تزریق آورده متقاضیان و تخصیص وام این پروژه ظرف مدت ۳۶ ماه به اتمام برسد و متقاضیان بتوانند واحدهای خود را تحویل نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.