14:38

1403/02/07

فردا در فیضیه برگزار می شود؛ تجمع اعتراض آمیز حوزویان و مردم در محکوم نمودن اقدامات وحشیانه آل‌سعود

حوزه های علمیه ضمن محکوم کردن این اقدام وحشیانه و بی سابقه آل سعود و نیز جنایات ددمنشانه عوامل استکبار در پاکستان و افغانستان از عموم طلاب و مردم انقلابی قم جهت شرکت در تجمع اعتراض آمیز و محکوم نمودن این اقدامات وحشیانه دعوت به عمل می آورد.

به گزارش شهرپردیسان، مرکز مدیریت حوزه های علمیه ضمن محکوم کردن این اقدام وحشیانه و بی سابقه آل سعود و نیز جنایات ددمنشانه عوامل استکبار در پاکستان و افغانستان از عموم طلاب و مردم انقلابی قم جهت شرکت در تجمع اعتراض آمیز و محکوم نمودن این اقدامات وحشیانه دعوت به عمل می آورد.

بیانیه دعوت به تجمع به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
جنایت ظالمانه رژیم سعودی در اعدام دسته جمعی ده ها تن از شیعیان مظلوم و بی دفاع در یک روز دل ها را لبریز از اندوه و قلوب مومنین را جریحه دار کرد.
این جنایت گرچه با اتهام بستن دولت سعودی به این قربانیان مبنی بر داشتن افکار و عقاید نادرست و همکاری آنها با داعش و القاعده و انصار الله یمن صورت گرفت، اما محاکمه ای کاملا غیر عادلانه و مخالف با حقوق بشر بود که با حمایت و تائید آمریکا ، غرب و و رژیم غاصب صهیونیستی شکل گرفته است.
مقابله با جریان های اصیل اسلامی، ضربه زدن به وحدت اسلامی و تلاش برای تحریک احساسات جریان ها و مذاهب مختلف اسلامی هدف اصلی جبهه استکبار است.
حوزه های علمیه ضمن محکوم کردن این اقدام وحشیانه و بی سابقه آل سعود و نیز جنایات ددمنشانه عوامل استکبار در پاکستان و افغانستان از عموم طلاب و مردم انقلابی قم جهت شرکت در تجمع اعتراض آمیز و محکوم نمودن این اقدامات وحشیانه که در روز دوشنبه ساعت ۱۰:۳۰ صبح در مدرسه فیضیه برگزار می شود دعوت به عمل می آورد.
فبعدا للقوم الظالمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.