17:47

1403/02/07

فرصت‌های سرمایه‌گذاری قم در نمایشگاه بین‌المللی بغداد معرفی می‌شود

سرپرست امور اقتصادی و دارایی استان قم از معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در نمایشگاه بین المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری بغداد از ۸ تا ۱۱ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش شهرپردیسان، مهدی فراهانی درگفت وگویی، افزود: با هدف حضور موثر در نمایشگاه بین المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری عراق، سلسله جلساتی با حضور مسئولان دستگاه های دولتی و فعالان بخش خصوصی برگزار شده و ادامه خواهد داشت تا بتوانیم معرفی کامل و جامعی از فرصت های طلایی سرمایه‌گذاری در استان را در نمایشگاه مذکور، به نمایش بگذاریم.

وی با اشاره به قرابت فرهنگی و مذهبی کشور عراق با ایران و بویژه قم، اظهار امیدواری کرد که با برپایی این نمایشگاه ظرفیت سرمایه‌گذاری استان را معرفی و در جذب سرمایه‌گذاری برای ثم  پیشرفت چشمگیری داشته باشیم.

وی اظهار داشت: کشورهای حوزه خلیج فارس، ترکیه، عربستان، مصر،امارات، اردن و قطر نیز در این نمایشگاه بین المللی حضور خواهند داشت.

وی در پایان گفت: نتیجه جلسات با مسئولان دولتی و بخش خصوصی درخصوص زمینه های حضور در نمایشگاه، تا اواسط اسفند ماه نهایی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.