12:48

1403/02/14

فعالیت ۲۲ دندان‌پزشک در درمانگاه آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س)/ روزانه ۱۵۰ نفر از خدمات دندان‌پزشکی بهره‌مند می‌شوند

به گزارش شهرپردیسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، مهدی عباسیان طی گفت‌وگویی با بیان این‌که در سنوات گذشته به علت نبود متخصص اطفال در بخش دندانپزشکی آستان مقدس، بیشتر مراجعان را به بیرون از دارالشفاء ارجاع می‌دادیم، اظهار کرد: با توجه به این‌که بیشتر مراجعان به بخش دندان‌پزشکی اطفال هستند با جذب دو پزشک متخصص اطفال توانستیم پاسخگوی نیاز مراجعه‌کنندگان باشیم.

وی افزود: پزشکان متخصص اطفال در بخش دندان‌پزشکی دو روز در هفته به بیماران خود خدمات ارائه می‌کنند که امیدواریم در آینده بتوانیم تعداد روزهای خدمات‌دهی در بخش اطفال دندان‌پزشکی را بیشتر کنیم.

مدیر بهداشت و درمان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) ادامه داد: در حال حاضر در بخش دندانپزشکی درمانگاه آستان مقدس ۲۲ دندان‌پزشک فعالیت دارند که ۱۸ دندان‌پزشک عمومی، دو دندان‌پزشک متخصص اطفال و دو دندان‌پزشک متخصص ترمیم زیبایی هستند.

وی با بیان این‌که کادر عمومی دندانپزشکی هر روز صبح و عصر و متخصصان اطفال و ترمیم زیبایی نیز دو روز در هفته فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: در بخش دندانپزشکی هر روز خدمات تخصصی و عمومی به بیماران و مراجعه‌کنندگان ارائه می‌شود.

عباسیان گفت: بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ خدمت دندان‌پزشکی روزانه به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌شود که امید داریم با توسعه درمانگاه و جذب پزشکان بیشتر در بخش دندانپزشکی، بتوانیم خدمات بیشتر و بهتری به زائران و مجاوران ارائه کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: در طول شبانه‌روز بیش از سه هزار خدمت به زائران و مجاوران حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) در دارالشفای بانوی کرامت ارائه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.