14:01

1403/02/08

فعالیت 200 نیروی خدمات شهری منطقه 8 قم برای برف‌روبی/امدادرسانی به خودروهای گیرافتاده در برف

مدیر منطقه هشت شهرداری قم با تأکید بر آماده‌باش تمامی نیروهای خدماتی شهرداری منطقه در بارندگی و بارش شدید برف گفت: به چندین خودرو در دو بلوار آیت‌الله بروجردی و غدیر امدادرسانی صورت گرفت.

به گزارش شهرپردیسان، علیرضا مظفری با اشاره به بارش شدید برف در 24 ساعت گذشته در سطح شهر قم، از آماده‌باش کامل نیروهای خدمات شهری و بخشی از نیروهای ستادی این منطقه خبر داد.

وی با بیان اینکه بیش از 200نفر از نیروهای خدمات شهری منطقه به‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمات‌رسانی هستند افزود: نمک‌پاشی و برف‌روبی معابر اصلی سطح منطقه با استفاده از ماشین‌آلات مکانیزه، استقرار بیش از 7هزار کیسه‌شن و نمک در تمامی میادین و تقاطع‌های اصلی سطح پردیسان و برف‌روبی پیاده‌روهای مساجد، دانشگاه‌ها، مراکز درمانی و مراکز تجاری پرتردد از دیگر اقدامات منطقه در این خصوص بوده است.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم بر آماده‌باش کامل ماشین‌آلات سنگین مانند لودر، کامیون، گریدر و بابکت جهت برف‌روبی و تسطیح مسیرها تأکید کرد.

وی در ادامه ضمن تأکید بر محافظت از درختان در این ایام افزود: نیروهای فضای سبز در حال برف‌تکانی از درختان جهت جلوگیری از خسارت به درختان در این ایام است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.