00:38

1403/02/08

قاچاقچیان لوازم خانگی در قم ۲۰۰ میلیارد ریال جریمه شدند

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم با اشاره به شناسایی چند قاچاقچی لوازم خانگی در این استان از محکومیت ۲۰۰ میلیارد ریالی آنها خبر داد.

به گزارش شهرپردیسان، مهدی ریاضی در گفت‌وگویی اظهار داشت: ماموران کاشف پیرو گزارش‌های مردمی مبنی بر مبادرت فردی با عنوان جعلی کارمند دولت و با همکاری عناصر قاچاقچی در استان‌های جنوبی کشور اقدام به فروش و عرضه لوازم خانگی قاچاق به‌صورت گسترده در سطح استان و شهرستان‌های همجوار می‌کند، مراتب در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تحت نظر قرار دادن نام‌برده و افراد مرتبط و بررسی‌های لازم، انجام تخلف محرز، و اطلاعات مربوطه جهت تشکیل پرونده و ادامه مراحل رسیدگی به اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم افزود: با تشکیل پرونده، شعبه نخست ویژه رسیدگی به تخلف‌های قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم، ضمن احضار متهمان، به دلیل  ارائه نکردن مدارک مثبته گمرکی، اتهام قاچاق را محرز و مسلم دانسته، متهمان را در مجموع به پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.