16:26

1403/02/07

مجموعه فرهنگی ورزشی شهید ذوالفقاری منطقه 8 قم افتتاح می‌شود.

مجموعه فرهنگی ورزشی شهید ذوالفقاری منطقه 8 قم در ادامه اجرای مرحله جدید طرح “قم در مسیر تحول” به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش شهرپردیسان، در ادامه اجرای مرحله جدید طرح قم در مسیر تحول، آیین بهره‌برداری از مجموعه فرهنگی ورزشی شهید ذوالفقاری منطقه 8 قم برگزار می‌شود.

این مجموعه فرهنگی ورزشی در میدان شهدای آتش‌نشانی، بلوار بصیرت، خیابان نشاط، جنب بوستان طراوت واقع‌شده است که برای این پروژه با احتساب تملکات و زمین بیش از 820 میلیارد ریال هزینه شده است.

تاریخ شروع این پروژه 1396 بوده که در زمینی به مساحت 5 هزار مترمربع و زیربنای 2 هزار و 700 مترمربعی احداث‌شده است.

بالابردن سطح رفاه شهروندان و خدمات ورزشی، فرهنگی و تفریحی از اهداف کلان این پروژه و ویژگی‌های بارز آن ارائه ورزش‌های فوتبال، والیبال، بسکتبال، کشتی، بدن‌سازی و ورزش‌های کودکان است.

گفتنی است مرحله جدید طرح “قم در مسیر تحول” از دو هفته گذشته آغازشده و قرار است 218 پروژه با اعتباری بالغ‌بر 29 هزار میلیارد ریال بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی آن صورت پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.