12:12

1403/02/08

محورهای پرتردد پردیسان مجهز به 12 سامانه ثبت تخلفات شدند/آغاز اعمال ثبت تخلفات به‌زودی

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم از نصب 12 سامانه ثبت تخلفات سرعت در سطح پردیسان در روزهای آینده خبر داد و گفت: این 12 سامانه با هزینه‌ای بالغ‌بر 115 میلیارد ریال نصب و راه‌اندازی خواهد شد و از اوایل ماه آینده اعمال ثبت تخلف می‌کنند.

به گزارش شهرپردیسان، وحید محسنی با اشاره به تلاش‌های مدیریت شهری برای کنترل و هوشمند سازی تردد و ثبت تخلفات در معابر پرحادثه اظهار داشت: یکی از راه‌های ایمن‌سازی عبور و مرور و افزایش ضریب ایمنی معابر استفاده از سامانه‌های ثبت تخلفات است.

وی با بیان اینکه در سال جاری 5 سامانه ثبت تخلفات سرعت در محور غدیر نصب که منجر به کاهش 50 درصدی تخلفات و تصادفات شده است، ابراز کرد: در ماه جاری نیز 4 سامانه در بلوار شهید خداکرم راه‌اندازی شده است که به‌زودی ثبت هوشمند تخلفات سرعت لحظه‌ای و میانگین این سامانه‌ها اجرایی می‌شود.

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم با تأکید بر اینکه این سامانه‌ها امکان محاسبه سرعت متوسط را دارد، تصریح کرد: این سامانه‌ها امکان آماربرداری و کلاس‌بندی انواع وسایل نقلیه را دارند.

وی از نصب 12 سامانه ثبت تخلفات سرعت در سطح پردیسان در روزهای آینده خبر داد و گفت: این 12 سامانه با هزینه‌ای بالغ‌بر 115 میلیارد ریال نصب و راه‌اندازی خواهد شد و از اوایل ماه آینده اعمال ثبت تخلف می‌کنند.

به گفته محسنی، 4 سامانه در بلوار امامت، 4 سامانه در بلوار امام صادق(ع)، 2 سامانه بلوار شهروند و 2 سامانه در بلوار امام علی(ع) پردیسان نصب خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.